• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Frejis

Ska inte uppta så mycket plats i tråden, beter mig ju som en riktig trådkiller.

• Frejis

Syrran - sex dagar för tidigt? Har det hänt förut eller är det något nytt?

• Lapinette

Syrran - om man säger så här så ligger den ganska så över min "budget" för en höst/vår jacka.

• mugglesfan

Själv har jag sett en del snygga vårkläder (bla en skitsnygg vårjacka) som jag inte kunde köpa för jag insåg att de kan jag inte ha speciellt länge. Ovant att behöva tänka på vad man kan ha på sig om några månader när man ser lite annorlunda ut.

• mugglesfan

StoraSyrran: men tänk såhär: då kommer ju nästa ÄL så mkt fortare! *klämkäck*

• mugglesfan

Frejis: vaddå tråddödare? Det är du väl inte alls?

• Lapinette

Nej tjejer, idag ska jag inte stanna allt för länge på jobbet utan gå hem till inredningsprojekt och tvätt...och MANNEN MIN!

• mugglesfan

OCH ÄGGET inte att förglömma!

• Frejis

Muggles - min hjärna har blivit överhettad :) men ibland känns det att man tar upp för mkt plats genom att producera flera inlägg i rad. Men å andra sidan blir det fler sidor för andra att läsa, vilket är bra :) *svammelisvammer, nynnar Frejis*

• _koko_

Storasystern - det var väl lika bra att det kom för tidigt när ni ändå inte fått ha sex väl?

*vink* till lappis - bli inte alltför förvånad om det ringer på dörren ikväll, du står väl under lappinette i telefonkatalogen?? :D

Svar på tråden När märker man av det?