• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Snart så, den där mässan lät spännande men frågan är hur stor mage man har om ytterligare en månad och om jag ens orkar ta mig runt på en mässa då... Men orkar man så kanske man skulle ta sig dit.

• _koko_

snartis - hahaha... faktum är att jag nog tycker att det vore rätt häftigt, så jag tror inte att vi kommer få tvillingar.

Mässan verkar förresten vara i göteborg???

• Snart så....

Jag tänkte att det kanske finns masssa erbjudanden och bra saker att få info om.
    Hahahah jag kanske inte heller kan gå runt massor då om magen fortsätter att växa i denna takten

• Snart så....

Nej, mässan är i sollentuna.

• _koko_

Är du helt säker? Det verkar vara sollentuna expo som arrar, men all info om var pekar på göteborg?

"Tid och plats
    Baby & Barn arrangeras i centrala Göteborg på Svenska Mässan, med Liseberg och Universeum som närmaste grannar. Hit tar man sig enkelt med pendeltåg, spårvagn, buss eller bil. Mer information om transport med mera finns på Svenska Mässans hemsida. "

• Snart så....

falukorv och bubbel? Låter som en bra komination :)
    Jag kan nog dricka bubbel till det mesta hahahha

• BrudSommar2006

Ja visst ja, tvillingar till koko, det blir ju fem plus för priset av två helt plötsligt!

• nu är jag fruL

cicci: ha ha ha
    skulle JAG vara mänsklig?????? ha ha ha
    det var snällt sagt. men jag känner mig mer som ett psykfall från mars
    jag skulle kunna välja den enkla vägen och skylla min panik attack och utbrott på grav hormoner. Men jag inser snabbt att det lurrar ingen. Jag är nog faktiskt precis så knäpp och skadad så att jag inte kan skylöla på hormobner utan... min knäppa skadade personlighet....

men du är snäll.

Ni alla är så snälla. Tack.

men uscvh, nu när jag vaknat ur min koma så fick jag ju sån enorm längt attack efetr er. tanken att jag missade brunchen i söndags smärtar. när är det dags för nästa brunch nästa helg kanske...

sen kokos: jag tycker att mousserande till falukorv låter som det perfekta. Jag menar hur ska man annars piffa upp korven? Näe det är det enda rätta.
    jag saknar bubbel så enormt.

igår var jag på systemet kom nästan inte ihåg hur det fungerar. Men vi brukar dricka bubbel i stallet på söndagarna ochd en här gången är det min tyur att bjuda. Så jag köpte en bunt flaskor och när jag stoppade ner dom så blev jag sååååååå sugen på mousserande rose. Åhhhhh.
    Vill ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men som sagt, är det någon som vill leka någon gång nästa helg.... kasnke.....
    klarar ni av ett psykfall?
    puss

• Snart så....

varför står då mässan med på sollentunas kalender och gör massa reklma för den?

Tror att de har en i Göteborg och en i stockholm?

• Snart så....

*räcker upp handen*
    Jag kan leka med dig nästa helg Frullan :D

Svar på tråden När märker man av det?