• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Japp det stämmer hosteria tre santi hette stället :)
    vi var där för några veckor sen och det var supergott och billigt :)

• _koko_

FruLlis - nä, jag tycker att de laktosfria alternativen är jättebra, problemet är bara att de fortfarande innehåller komjölk. Enligt min bibel är det inte laktoset som är problemet för "såna som mig", utan själva komjölken (mjölkproteinet?)... Och inte gluten utan vete...
    Ska prova sojamjölk med vaniljsmak, tack för tipset, för jag längtar verkligen efter kaffe med mjölk... Havre/soja-mjölk är INTE gott i kaffe!

• Storasystern

Å där kom mensvärken... :(
    Så mycket för den förhoppningen! J-la skit!

• Lapinette

Själv kan jag inte bestämma mig för vilken restaurang vi ska gå på ikväll utan föreslog att köpa hem ett gäng skaldjur imorgon och dricka champagnen som ligger på kylning. Maken tycker att jag är knepig som inte kan bestämma mig!

• Lapinette

Syrran - gud vad trist!!! Vilken öken det är på tråden. Alla hoppas vi på plus så in i bängen!! Nåt måste det ju bara bli!

• nu är jag fruL

kokos: ahhhhh då fattar jag problemet. Inte kossa alls alltså.... men då får du prova soja mjölken. Dricker man den iskall så smakar det mjukglass. Passar min smak förträffligt. prova gärna chokladen och se om den är bra.

syrran: ahhhhhhhh men mensvärk kan vara bebisvärk! jag hade också mensvärk och var HELT säker på att mensen skulle komma. Så börja inte gråta innna bliodet forsar

lappis vilket underbart problem du har! och STACKARE som måste vara hemma och äta skaldjur och champis inte ALLS avundsjuk!
    jag är så äckligt sugen på champagne eller mousserande. hhhhhhhh vad gott.

det första jag ska köpa när borren tittat ut är en bröstpump. Sen ska jag pumpa ut mjölk och sen suga i mig en pava
    that will be the day

men det är bäst du passar på lappis... jag har en känsla av att dina vin dagar är räknade.....

• nu är jag fruL

alltså jag ska INTE suga i mig en pava bröstmjölk
    det fattade ni va
    utan en pava champagne.
    pavan med mjölk är till borren. sen ska han och jag sova ruset av oss i soffan

• nu är jag fruL

jag har ingen lust att jobba trallallalllallalllalla

pippa

trallallalllalallal

snorig

tralllllallallalala

barnbäck

• Bröllopstokiig

Vad härligt rolig du är Frullis, kul att du är tillbaka!
    Jag ska klämma i mig champagne jag med! Så bröstpumpen ska jag snart inhandla, den får bara inte ta slut i sommar, så det är lika bra att försäkra sig om att den finns innan Pick'n tittar ut!

Svar på tråden När märker man av det?