• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Näää nu läser jag mer och det verkar som den är i Göteborg :(
    Muggles, du får gå dit....

• Bröllopstokiig

Snartis, jag jobbar med Svenska Mässan i gbg, den är i Göteborg dessvärre. Håller med om att det var missvisande.

Frullan: Tror du kan skyllapå grav hormoner med, jag kommer ihåg hur jag var i julas. Jag sabbade hela julen för familjen (v11-12) för att jag var så deppig. Jag tog bilen och körde iväg till vattnet och bara satt och lipade för allt. Tyckte jätte synd om mig och ville ha svar på olika frågor. Sen kunde jag inte acceptera att min bror inte ville fira jul med oss pga sin nyfödda dotter, så satt jag o lipade för det.... så man är extremt känslig under ett par veckor där. Tror det är ett av hormonen som sjunker i kroppen och sen börjar bebisen ta av modern i stället för den där gulekroppen... ja ja shit the same, nu är vi här allihopa igen

• _koko_

Jag skulle helst vilja leka redan denna helg, eftersom nästa helg är väldigt uppbokad redan...

• Snart så....

jag kan leka på söndag oxå :)

• Storasystern

Hahahaha - inga trillingar för mig inte!!! Två - OK, tre - jobbigt!
    Men visst, Koko och jag kan ta två var! ;)
    Fast då har vi väl plussat för minst fyra månader, och det vill vi ju inte för alla andras skull, så vi nöjer oss säkert med en var? Eller hur Koko??!!

Jag vill med bruncha! *hoppar upp och ned* Men allt är så himla uppbokat nu! :(

• Snart så....

Det är knäppt men vi har verkligen inget inbokat på länge, räcker med allt som är på vardagarna

• Bröllopstokiig

Jag kan med på söndag, men jag kan tänka mig att bara ta en fika någonstans...

• Snart så....

Fika funkar bra för min del oxå, måste kanske jaga ett par byxor till när jag väl är i stan :)

• _koko_

Ja, fika är en bra variation! Fast egentligen är det tortyr eftersom jag älskar tårta och bullar men bara kan äta typ maränger... ;)
    Frullis - kan du på söndag?

• A.M.

Hej allihopa och speciellt till FruLlis som är tillbaka!

Och jag kan nog också på söndag om ni vill ha lite babyprylstips från coachen ... En egen liten alternativ babymässa, Snart så!

Svar på tråden När märker man av det?