• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Och här blev det fika med gott fikabröd då det är internationella kvinnodagen...och när jag sa till maken att han får laga middagen ikväll så blev jag även utbjuden på restaurang! Ska nu bara välja vart vi ska gå (efter vår spinning).

• _koko_

Lapinette - får jag då tipsa om Bohemia by Mancini - supermysig italienare med underbar mat. Inte direkt billig dock. :)

A.M. - vad roligt om du dyker upp! Det tycker även jag som har ett tag kvar innan jag förhoppningsvis behöver dina tips. :)

• Lapinette

koko - priset spelar ingen roll ! Vart ligger Bohemia? Jag funderade annars på Grill då det är på vägen hem från SATS.

• _koko_

Lapinette - Tänkte väl det. ;)
    I korsningen tunnelgatan/luntmakargatan typ. "Bakom" kreatima om du vet var det ligger.

Ååh, vad sugen jag blev, var alldeles för länge sedan jag var där...

• nu är jag fruL

hi hi hi
    åhhh vad skönt det är att vara tillbaka i livet och hos er
    Känns som om jag återuppstått från de döda....

kokos: hmmmm vilken tur att du vidarbefordrade mailet, den aandra adressen är tydligt ur bruk... strange.
    nåja, jag har mailat tillbaka.

Hmmm på sönsdag så ska jag fylla tanterna med bubbel efter ridningen... Men senare ¨på eftermiddagen skulle jag kunna. kanske skulle vi kunna käka en lite tidigare söndagsmiddag ihop? Längtare efter riktigt gooood mat. och vin..... men det lär ju dröja.

Annars får jag vel komma senare som vanligt om ni ses tidigare.

Hmmm kom precis på att bröderna olsson serverar söndags stek på söndagar. kanske inte direkt vad jag var sugen på...
    nåja

• _koko_

Vad mysigt det lät med söndagsmiddag! Jag är på!

fruL - jag filar på ett svar! :)

• Liten med Mindre

Först och främst - GRATTIS Koko, för att ni har sparkat bollen i rullning! Superduperbra! Så skönt att det rör på sig i alla fall. :)

Stora krya på dig-kramar September! Inte alls skoj vad du varit med om. Hoppas att allt är ute nu och att du får börja på ny kula.

Knäppis FruLlan! Vad skönt att du är tillbaka här och knäppar dig. Vi är mycket lugnare om vi vet att du är här inne och öser ur dig konstigheter ;), än någonstans där vi inte kan ha koll på dig. Stora välkommen-hem-kramar!

Lapinette - Mancini är en höjdare. Makens personliga favorit. Vi satt nästan och grät av lycka till förrätten sist vi var där. :) Det var så gott. Och tillsammans med vinet... :)

För övrigt - har ägnat mig åt den oerhört ansträngande sysslan "personlig hygien". *rodnar* duscha-skrubba-packa in-smörja-plocka hår
    Pust! Alldeles matt. Men nu ska eländet städas ut ordentligt. Är feberfri första morgonen sen i lördags! :D

Hade tänkt och däcka framför tv:n igen efter allt skrubbande, men givetvis går inte förstärkaren igång så allt är ljudlöst. :[ Fast å andra sidan fick jag lite mer tid här. :)

Ska ta en second breakfast, se över jobbsökandet, och fundera över utvecklingssamtalet nästa vecka. Är det dåligt att konstatera inför nya chefen att jag aldrig varit så mycket och så allvarligt sjuk som de 6 månader han varit hos oss? :?

Om jag får så kommer jag gärna med och ses på söndag. Ni kan väl hålla tråden uppdaterad med plats och tid? Tyvärr blir det inget besök hos mormor som fyller 85. Det känns inte riktigt sjysst att ev ta med sig influensa i present.

• nu är jag fruL

kokos: mysigt med söndagsmiddag då kör vi
    hoppas fler vill/kan vara med.

mindre... vaddå om du får.... det är vel snarare så att det är din plikt att vara med... så det så.

oj vad hungrig jag blev... undrar om det är dags att gå och äta.

Nu har jag förresten berättat för mina föräldrar och min syster att vi väntar barn. Känns lite sent eftersom jag redan är i v14. Men bättre sent än aldrig... Syrran blev så glad att hon började gråta. Hon fick ju sitt tredje för mindre än en månad sedan så nu får det en kusin som blir fött samma år.
    mamma ringde precis och berättade att hon inte kunde sova i natt för att hon var så glad.

I kväll ska vi upp tilldalaran för att gå på begravning i morgon. Men vi tänkte pigga upp vistelsen lite genom att berätta för makens familj om borren.

• nu är jag fruL

min psykiska sjukdom visra sig för tillfället i att jag inte kan skriva... till dalarna ska det stå...
    men men bättre att sjukdomen visar sig så här än att jag får psykbryt och stirrar in i väggen...

Svar på tråden När märker man av det?