• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Gäääääääsp, fyyyy vad jag är trött nu för tiden. Sover 9-10 timmar och är som ett vrak på dagarna.
    Hmmm kan man få en andra grav-trötthet?

Min motivation på jobbet är = 0 just nu! Har så mkt att göra så nu sitter jag bara och surfar istället.

• Snart så....

Ja skumpa ska drickas!!

Låter som vi måste boka in en skumpakväll i höst :D

• Storasystern

Jodå, här droppar det rött minsann... :(

Ska kanske gå hem och dricka skumpan i kylen som tröst... :(

• nu är jag fruL

det är nästan bäst att köpa två pumpar på en gång. För den kommer användas flitigt.

men tydligen är de manuella hjur jobbiga som helst och det tar tydligen sjukt lång tid att pumpa ut med dom. Så jag tror jag ska slå till på en med batteri så man slipper jobba för det.

Konstigt att man bara totalt räknar med att man kommer ha massa mjölk.
    kanske för att jag är rätt lik en ko

jag gillar förresten kossor
    intressant va

• _koko_

Eftersom det bara är jag som dricker skumpa hemma hos oss har jag en halv flaska kvar till ikväll, så det är bara att dyka förbi de norra förorterna den som är sugen. ;)

• nu är jag fruL

lappis
    när jag är tyvvär inte full.
    faaan jag gillar att vara full saknar den känslan.

ha ha ha boris kommer knappt se sin mamma i början för hon kommer sitta på puben och rulla hatt.

ha hja ha nu börjar jag låta som en ärke tant.
    Rulla hatt ha ha ha
    dumt uttryck.

inte full, men täppt i närsan. Syrebrist kan också göra en skojig

• Lapinette

Det är attans vad champagne det går åt i tråden denna vecka. Alla tröstar vi oss med något. Jag har ju inte BIM förrän om två veckor så jag håller mig lugn tills dess. Dessvärre är att jag tänkte testa att vara nykter inför nästa BIM (om den här inte funkar). Hur ska det gå?

• Frejis

*springer rakt in i tråden*
    Hej tjejer!
    Har varit hos den berömde JÅ i förmiddags. Efter att ha hört så mycket om honom trodde jag att han skulle se ut som en rödhårig kort och något mullig farbror som skojade mycket och var väldigt livlig. Nja, det enda som stämde av den bilden var ju att han är ju liiite (väldigt ;)) rödhårig om man vill det och jag fick en mindre chock som jag tror att jag lyckades dölja.
    Det är ju inte det som är det viktigaste. Tyckte att han var jättebra :) och väldigt professionell. Mina myomer har inte vuxit, de stör inte befruktningen eller ev graviditet och jag fick remiss till Läkarhuset Odenplan för att göra kolla om det finns passage i mina äggledare. I så fall kan vi göra en insemination :) som är en snabbare, billigare och enklare alternativ än ivf.
    Sedan sade han att jag skulle hoppa på maken ikväll eftersom det syntes att jag kommer att ha ägglossning snart. Sade han inte samma sak till dig Cissi? Vad som är intressant är att den senaste mensen började för åtta dagar sedan och ÄLtest skulle nog inte visa något utslag (hm, måste kissa på stickan för säkerhets skull). I vilket fall som helst så var det genomgående goda nyheter, bättre än jag hade väntat mig.
    Nu ska jag scrolla tillbaka lite och läsa vad ni har skrivit under dagen.

• Storasystern

Hej Frejis! Det låter ju positivt alltihopa! :)

• Liten med Mindre

Hoppla Frejis! Hem och rid med dig! ;)

Mysko FruLlan - jag får bara stopp i hjärnan totalt av syrebristen. Inte "full" och rolig som du. :(

Vad gör man hemma när man inte ser på tv och inte orkar tänka? (Och inte vill äta nåt mer sött?)

Jaja, jag skaaaa ta tag i att skriva ansökningar. Men det är så tråååkigt! (Har fått för dålig respons tidigare, därför lockar det ju inte massor att lägga ner en massa energi. Har patetiskt nog sökt mig ifrån nuvarande jobb i omgångar under de 4 år jag varit där. :( Utan resultat. Inte för att det funnits mycket att söka förstås.)

Lapinette - förresten - om er inredningsarkitekt kommer med tips om inredning med växter, trender etc får du gärna tipsa. Funderar på att rensa upp i den solkiga jungeln hemma till förmån för något mer rent och trendigt.

Svar på tråden När märker man av det?