• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Men kanske september eller så? Och Jag lovar att tala om NÄR jag kommer hem så kasnke det ändå går att få ihop några av er 08:or för en fika om inte annat??????
    Det hade varit fantastiskt kul!!!!

I såfall har väl Snartis och Cicci och kanske FruLLan redan fått tillökning också. Ja Mugglan också men hon är ju i Götet så hon lär väl inte kunna komma.

Alla ni andra är nog fin-gravida då också!!!!! :) :)

jaja nu gick jag händelserna låååångt i förväg jag vet. Men jag tror jag längtar till Sverige en del. För att träffa vänner och så.

• Lapinette

Mycket bröst blev det här! Själv har jag små men naggande goa ... . Har aldrig tänkt på att göra dem större men skulle jag bli totalt platt efter amning så skulle jag nog kunna tänka mig lite ifyllnad. Men då menar jag verkligen två tomma små påsar.

• Lapinette

Men sweet du måste ju komma innan det blir flygförbud för din del. Det är lite olika med olika bolag och du ska ju ut på långflygning så det är bäst att checka.

• sweetstreet

På ett sätt är det kasnke mer troligt att få till en träff om jag inte dyker upp mitt i semestertiderna ändå. Eftersom många inte är i stan då?

A.M förstår att du vill hit! Här finns ju sååååå mycket!!!!!! :)

men kanske kommer ni en annan gång?

• sweetstreet

Hahahahaha!!! lappis!!!!!!

Med tanke på hur snabbt det går här i barnfabriken så lär jag kunna flyga lääääänge än....!

*"Skrattblandad gråt"* :? :? :?

• A.M.

Sweet: Men då kan vi ju ses! JAg kommer vara mammaledig länge och har all tid i världen! Bor du i Stockholm när du är här?

Angående bröst. JAg har rätt små i vanliga fall men just nu har jag E-kupa. Tror tyvärr de kommer se rätt trista ut efter amningen. Visserligen hämtade de sig bra efter förra amningsomgången men det är ju nio år sedan ... JAg kan nog tänka mig ett litet lyft om de blir jättehängiga. Mest lyft och inte så mycket extra fyllning. Tycker också det är snyggt med små bröst.

• sweetstreet

A.M
    var förresten in på din blogg häromdagen och läste om din skistur.
    Det verkar ha varit trevligt!!!! Även om du kanske inte är nästa Anja?! ;)

Min man testade skidor för första gången förra året. Vi var på skidresa i Vermont. Han tyckte det var jättekul!!!!!!!
    Jag har åkt sedan jag var typ 7 år, men är inte duktig alls, men tycker det är skitsj´koj! Men fram till förra året har jag alltid åkt själv med kompisar på skidresor eftersom min man itne alls velat förlja med. Men eftersom han tyckte det var så skoj så blir det kanske någon mer skidresa tillsammans så småningom. :)

• sweetstreet

Vi har kvar lägenheten i Stockholm men hyr ut den till en kompis. Så troligtvis skulle jag bo hos min mamma och hon bor på ena pendeltågslinjen.

Men det är helt ok, för man kan ju ändå komma till stan hyfsat snabbt med tåget.

Förra sommaren bodde vi hos kompisar veckan innan bröllopet för att vara nära stan och kunna fixa saker sanbbare och enklare. De bor typ vid Liljeholmen. Men som sagt, jag tror att jag skulle bo hos mamma om jag kommer hem i höst.

• sweetstreet

Lappis ang det där med att flyga. Jag har verkligen börjat inse att det nog kommer dröja lääääänge innan det smäller till och man får en fullträff på ägget. Så jag har redan börjat fundera på mina ÄL som kommer i sommar..... Typ känner lite desperation över att mannen kommer åka till Sverige i juli och tyvärr lär det bli just under ÄL-tider så då missar vi ÄL i juli. Skittrist!!!
    Samtidigt känns det helt absurdt attt redan nu börja vara besviken över en missad ÄL i juli!!!!!!!!!!!! :o :o

Man ÄR ju verkligen GALEN!!! FruLLan du är verkligen INTE ENSAM!!!!!!!!
    :D :D

• A.M.

Sweet: Skrev ett nytt inlägg idag på bloggen ... Det blev ingen skidåkning för mig denna gång - men nästa år, då jäklar! Då åker vi upp bara jag, Mannen och Livia (ingen sur och energikrävande 9-åring den gången ..) och så ska jag gå i riktig Stig-Helmer-skidskola i en hel vecka. Och verkligen lära mig!

Jag vill verkligen åka till New York! Hoppas det kan ske snart, med eller utan man och barn. Funderar på att unna mig en vecka i mors dags present till mig själv ...

Svar på tråden När märker man av det?