• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Sweet - vad roligt att vi kan ses i höst när du kommer hit! Tar det redan för givet!

• sweetstreet

Nä nu måste jag faktiskt ta mig samman och jobba vidare här.

Tittar kanske in senare. Men nu när Page är med sin porrbikini så är det rätt dött här på tråden på kvällarna. :(

Men hoppas Page kommer tillbaks snart så man har någon att snattra med på kvällstid också! :)

Vet ni hur länge hon skulle vara borta förresten?

• sweetstreet

Haha! A.M ja det är lätt att planera långt fram.

Om du kommer under morsdag så är jag tyvärr inte här.

Vi är uppbokade i stort sett hela maj.
    Först bröllopsresa och sedan kommer min mamma och hälsar på en vecka i slutet av maj.

Så jag hoppas att du kommer lite senare. Typ juni?????
    Och vill du bo hos oss så går det ju bra det med! Billigt och bra även om det aksnke itne är fråga om något 5-stjärnigt hotell. ;)

Haha!!!! Vem gör upp planer nu?!?!?!?!?!

• sweetstreet

Men nu ska jag ju jobba!

Tjingeling!!!!!!

Ha en förträfflig månkväll nu lappis!!! Och se till att din man prickar "bulls eye"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

Hejsvejs A.M ska kolla in ditt nya blogginlägg senare! :)

• A.M.

Jobba duktigt Sweetan! Och tack för bo-erbjudande. Fast jag skulle inte drömma om att komma och störa er i er bebistillverkning så det blir i s f hotell!
    Och jag kan inte lämna Livia en hel vecka än så det blir snarare i höst ... *drömmer* Fast inte när du är i Stockholm så klart!

Hej hej nu ska jag laga middag!

• Lapinette

Sweet - känner igen det där med att skriva in ÄL i kalendern typ fram till sommaren. Snacka om att man är uppgiven!

Åka skidor - vi tar en liten tur upp till Åre i slutet på månaden. Jag är helt galen i skidåkning och har nu även lagt över denna hobby på min make. När vi bodde i Cannes kunde vi åka upp över dagen och åka utför. Underbart

Ha en skön kväll tjejer!

• start september

Åh vad jag är glad att FruLlan är tillbaka! Tråden var inte sig lik utan dig! Jag är nyfiken på vad ni tyckte om Seychellerna! Var ni på La Digue?

Här är det segt. Var på jobbet två timmar igår och fick sedan hem och sova. Jag mår svagt illa, inget är gott och magen är kass. Att magen är kass är dock ett tecken på att min kropp reagerar på preparatet jag fått (förutom graviditetsceller är cellerna i tarmen det mest snabbdelande man har i kroppen). Det cellgift gör är att bromsa celldelningen och bieffekten blir att magen inte funkar. Läkaren trodde att det skulle dröja en dag till innan det blev så här, men förhoppningsvis betyder det att även annat avstannar. Usch.

Jag har på något vis för att skona mig själv glömt bort att det är ett embryo där inne som ska bort. Jag ser det mer som att jag är sjuk, inte att jag har förlorat ett barn. Lite knäppt, men ganska skönt för stunden. Det lär komma fler tankar när om/vi börjar försöka igen.

• Lapinette

Var är alla??!!! Hallåååå!
    Normalt brukar man ju ha ett par sidor att läsa ikapp. Ingen som skrev igår kväll, helt otroligt.

• Lapinette

Start sep - du är stark, otroligt positiv trots det som händer dig. Vet inte själv hur jag skulle reagera i din situation. Kanske gräva ned mig eller så funkar försvarsmekanismen och man förtränger så gott det går.

Själv satt jag på bussen på vägen till jobbet och funderade på hur vårt liv skulle bli utan barn. Kanske skaffa hund? Nej, tror inte det. Skulle det bli tomt och innehållslöst?

• Lapinette

Nej men nu börjar jag undra....har ni öppnat en ny tråd utan att tala om det för mig??? Eller har alla tagit ledigt idag? Hallååååååå!!!

Svar på tråden När märker man av det?