• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

*plockar upp två till och sular iväg mot Snartis och kick'n*

Incoming!

• Lapinette

Jag öppnar munnen och tar tacksamt emot! Tjoooong tårtan skickas vidare...vem tar emot?

• Liten med Mindre

Whoa!

3-0 till mig! Hurra vad jag är bra! :D

*hoppar runt och kör en liten segerdans*

Pust! Det kostar på att ligga på topp. Flämtar lite efter luft.

• Snart så....

mmmmm.... tack
    attans vad du är pricksäker Mindre :D

• Liten med Mindre

Ojoj, skrattar bäst som skrattar sist. Bröt samman i ett hostanfall och fick rusa på toa. Tur att jag är hemma.

Håller på med lite positiva affirmationer för att komma vidare med mitt ansökningsbrev. Halvvägs nu!

*slickar av lite grädde som fastnade på fingrarna*
    Smask!

• Liten med Mindre

Hmm...hade hellre brutit samman i ett skrattanfall. Mycket roligare och inte lika jobbigt.

Men, jag får set det positiva i det hela. Lagom till ÄL har jag skaffat mig en utmärkt anledning att faktiskt äta bisolvon igen. :D

Fast hur vi ska kunna humpa och skumpa med den här hostan är mer än jag förstår...börjar ikväll.

• Snart så....

då får väl se till att få en hostattack innan?

• Liten med Mindre

Förresten - jag tycker kik-klänningen de har i reklamen på sidan är attans snygg. Undrar om de gör den i andra färger? :?

Fast i och för sig - jag har redan en kik-klänning hemma som jag inte kan ha. har tränat för mycket rygg. Eller fått större bröst sen jag köpte den. Inget jag vill ändra på. :( Tyvärr.

(Om någon av er spinkisar vill köpa en guldgröngul thaisidenklänning så säg till.)

• Liten med Mindre

Äsch - nu hade de ju bytt klänning. Jag menar den korta ballerinaklänningen de körde under ett antal minuter innan...

• Stormis

Hej
    Vet att man inte får sticka in huvudet för att säga att man plussat, men nu är det faktiskt så att jag gjort det
    Och jag hänger gärna med på denna tråden om jag får, framförallt OM jag hinner med i ert tempo
    Har precis slagit in teststickan i ett paket och väntar på att mannen skall komma hem.

PS Made in Thailand på bröllopsresan, fattar inte hur snabbt det gått!!!

Svar på tråden När märker man av det?