• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Stormis: Grattis, men det var ju synd att du inte stack in huvudet tidigare! Just sådana som sticker in huvudet när det just plussat, är irriterande!

• Lapinette

Speciellt för oss som kämpar och har försökt himla länge men grattis ändå!

• Bröllopstokiig

Välkommen dock Stormis!

Mindre, jag vill med ha tårta, ingen över?

phuu vad jag är trött idag. Tur att det är helg!
    Jag har lobbat för tårta eftersom vi nått budget på jobbet idag (på mitt projekt då), så jag bad chefis att köpa princesstårta (som jag igentligen inte gillar) så hoppas han gör det!
    Man blir sugen när alla pratar om tårta

Vad bestämde vi ag söndagsmiddagen?
    Vilken restaurang blev det?

• Liten med Mindre

Hej!
    Tänkte sticka in huvudet och spy lite galla över att bara ha OpenOffice hemma. Inga layouter eller mallar finns för att göra snygga brev. :( Och inget är inkluderat i det eländiga programmet. :(

Fast jag vill inte vänta till måndag och försöka smyga med jobbansökningar på jobbet. Får försöka fixa till nåt ändå.

Eller så kanske jag kan bygga om det i FrameMaker??? Fast när jag inte har någon pdf-skrivare så kvittar det ju. Kan inte skicka iväg filer som ingen kan läsa sen.

Attans!

Bäst att syla iväg några tårtbitar till. Det blev jag på gott humör av!

*laddar en bit med extra grädde och några järntabletter*

Cicci - gapa!
    Cicc

• Snart så....

Cicci, har ingen aning vad vi bestämde?
    Eller var det fler som ville följa med om vi bara fikade? Tänkte på AM, Lapinette, Syster mm

• Liten med Mindre

Hihi - visst har jag tårta över Cicci! :D

*laddar iväg tre till i samma riktning*

swoch klafs splatt

Uuaaaah - akta dräkten Cicci!

• Liten med Mindre

Jag är faktiskt osäker på hur jag orkar på söndag. Rosslar som sjutton här hemma.

Kanske en kortis. Jag får hålla mig uppdaterad över plats och tid. Dumt att bli så slut när jag ska till jobbet dagen efter. Och dessutom till gyn.

Eller så stannar jag hemma och blir befruktad...och klappar om min påskhare på äggjakt. :D

• Liten med Mindre

Å nu är det nog dags att låta brevet vila lite innan jag läser igen. Ska kanske unna migsjälv lite fika också. INTE tårta dock.

Kanske något gott te? Har ju massor i skåpen, och vi hinner sällan dricka hemma.

Och något skoj på tv:n. (Den funkar idag! Hurra!!!)

• Bröllopstokiig

ha ha ha du är ju rolig Mindre påskhare etc, vad får du allt ifrån?

Jag kan tänka mig en fika med, behöver inte sitta och moffa i mig middag! Fikar nästan hellre faktiskt!

• Liten med Mindre

Om någon undrar förresten - så är semmelbullar godare med kardemumma än utan. I alla fall om man ska gofsa i sig dem utan semmelfyllning.

Bara så att ni vet... ;)

Svar på tråden När märker man av det?