• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Hur lever man i celibat i teorin? Hmmm...undrar?! Syrran, du vet det räcker med en liten rackare som simmar snabbt och hittar vägen. Håller tummarna att det är en nidis.

• _koko_

Lapinette - ah, då var det därför, jag glömde söka på LILLA kaninen... :D :D

Det blev bubbel och falukorv till middag!!! Hahaha, fast jag drack mest bubbel före...

Idag känns det helt overkligt, var vi verkligen där igår? Fick vi verkligen recept och tider inbokade? JAAAAA, det fick vi ju!!!! :)

Storasystern - då blir det trillingar då?? :D

cicci - du får upprepa dig hur många gånger som helst, det är lika häftigt varje gång jag får läsa att det sparkar... :)

• Storasystern

Lapinette - celibat i teorin = celibat de dagar läkaren sa till oss... Men så fick jag ju ingen böj de dagarna... ;)

Koko, bubbel och falukorv låter som en oslagbar kombination. Nästan som ostron och Whisky! ;)
    Jag hoppas verkligen att jag slipper trillingar, men har nog kommit så långt att jag tar vad jag får... :)

• Lapinette

Fick höra igår av den där inredningstjejen som var hemma hos oss att hon hjälpt till med att inreda en barnkammare. Det enda kruxet blev att det kom inte ut en utan två så barnkammaren blev väldigt trååång (det var ett litet sovrum). Inte riktigt vad den familjen hade planerat när de köpte sin lägenhet.

• Lapinette

koko - falukorv och champagne!! Jag tror min man skulle få dåndimpen om jag föreslog det...men han är ju fransman. Annars tycker jag att champagne går till allt!

• start september

God morgon, här är det lite ömt i nedre regionerna så jag tänker bara dyka in på jobbet en liten stund i eftermiddag. Är man sjukskriven så är man och du har helt rätt Koko, jag ska försöka ta det lugnt. Ett litet möte vill jag dock vara med på på i eftermiddag... Jobb-beroende - jag

Cicci - jag är inställd på att man kan blöda länge efter skrapning, men paradoxalt nog har jag sedan igår kväll blött mindre än jag gjort på en månad...
    Läkaren som förskte prata om vilka blödningar jag kan förvänta mig (efter skrapningen, av sprutan jag fått om den innebär att X:et kanske stöts ut som en blödning, min gamla blödning som jag haft en månad och sen kan jag ju till slut få mens också...). Vi kom överens om att jag ska komma in om det känns konstigt, det gick liksom inte att säga att det ska blöda så eller så mycket eller länge...

Pratade länge med en av mina bästa väninnor igår, hon bor inte i Stockholm och är dessutom lyckligt jättegravid så jag har dragit mig för att berätta allt detta för henne. Det var himla skönt att göra det nu.

Tillbaka till sängen med en bok...

• _koko_

Lapinette - nu var det ju inte champagne utan mousserande, och det var inte heller särskilt gott att dricka till falukorven, men då hade jag ju redan klämt två glas. :D

Kram till september, bra att du tar det lugnt!

• BrudSommar2006

JA! Storasystern får trillingar och så vips är vi ikapp på plus-fronten!

Det blev ingen whisky och ostron fast det stod så i programmet, det blev en massa olika tilltugg i stället vilket jag tror att de flesta uppskattade mer, även om det mesta var sådant jag i alla fall inte äter. Det blev sushi, parmaskinka, stark korv, mörk choklad och vindruvor om jag minns rätt, att provas med de olika whiskysorterna. Men det var en himla trevlig kväll i vilket fall men det blev sent hem eftersom jag skulle skjutsa mina föräldrar som bor typ mitt ute i ingenstans på landet hem först och själva provningen tog dubbelt så lång tid som det stod att den skulle göra. Men väl värt att tillbringa en kväll där även som gravid!

• Snart så....

hahahah glöm inte att koko ska ha tvillingar oxå :D :D

Svar på tråden När märker man av det?