• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • viktualia

Pirr - jag håller helt med dig... är så avis så jag går under.... hit med höjsänkbart bord nyss.. och en vettigare stol också.... stackars mig... *snyft* ... så går det när man jobbar statligt och långt från toppen...

• pirr!

Hihi, ja är inom landstinget och dessutom inom rehabiliteringsområdet men inte ens här får vi bra och ergonomiska arbetsplatser!!

• Snart så....

detta bord har stått ledigt i flera månader MEN man måste ha ryggproblem för att få det. och nu har jag ju det iom graviditeten

• Snart så....

så är så glad för att jag får det den "korta" tiden jag jobbar kvar.

• Snart så....

Bra stol har jag redan, kan ha massa olika lägen/höjder mm

• Bröllopstokiig

Höj och sänkbart skrivbord har jag faktsikt haft länge, men inte har jag utnyttjat det så ofta i allafall Men det är ju bra att ha det nu när man är gravid och kanske blir stor snart
    Stolen har jag suttit på i 4 år, full av mina långa blonda hårstrån och skit kass!
    Vill verkligen ha en ny stol!

• Bröllopstokiig

Izzie: Jag tycker boken var kanon bra, fina bilder och ganska lagom liksom.... helt ok för 89:- på rean!

Svar på tråden När märker man av det?