• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Glömde varna för ett par saker till vi fick veta i fall att det kan drabba någon, man ska undvika vanliga situps eftersom det ökar trycket på fogarna och man därmed riskerar foglossning men sneda situps åt höger och vänster går bra.

Man ska undvika de där kraftiga bensparkarna man gör vid bröstsim också.

Det var nog allt, träna på nu!

• sweetstreet

Frejis

Hoppas allt är bättre nu! Med datastrul och annat!

Konstigt det där med stickorna faktiskt. Hm! Kanske ska man inte lita sådär supermycket på dem ändå???????

Jaja, det blir helt klart ett påhopp ivkäll :D

Aladåb har jag iten direkt, men har nog haft lite mer flyt de senaste dagarna....! ;) Men som sagt det var ju lite svårt att se typ igår eftersom jag blödde lite då också.
    Men men vi får väl se vad som händer.

Här är strålande sol även om det fortfarande är lite kallt, men jag känner mig på bra frdagshumör!!!! Trots att jag måste jobba en del i nehlgen så är det ändå skönt med fredag! TJOHOOO!!! :) :) :) :)

• Snart så....

*en nöjd Snartis kommer tillbaka*
    Nu är mitt nya bord på plats :D :D
    så nu står jag upp och jobbar...

Nu ska jag ta hemåt i det vackra vädret, vi får höras per sms om fikan/middag på söndag

• sweetstreet

Jisses Brudsommar vad mycket man ska undvika!!! :o

Haha, en kompis älskar att åka långfärdsskridskor. Så hon körde värsta långturen för ett par år sedan när hn var gravid. Sedan sa hon att hon inte kunde gå normalt på flera dagar. Det var verklgien INTE bra med tanke på foglossning o cyl! Efteråt skrattade hon såklart åt att hon inte tänkt på det innan, men å andra sidan sa hon att hon tyckte så mycket om att åka att hon åkt lite igen efter att det värsta onda gått över. Hehe! men inte alls lika långt då... :)

• sweetstreet

Superbra Snartis!!!!!!

Och du även om magen är i vägen så kasnke ni kan få till ändå! ;)

Bakifrån borde ju fortfarande funka eller?! :D :D :D :D
    Om man verlkigen vill så brukar man hitta lösningar! ;) :D

Ha en bra helg nu!

• sweetstreet

Själv ska jag återgå till jobbet. Puh!

Fast jag längtar redan till ikväl faktiskt.
    Vill också leka kanin! :D
    Eller kasnke varg om man ska göra som vår alldeles egen "lilla kanin" här på tråden ;) :D

Håhå.... kan knappt tänka på annat nu. Mmmmmm..... Små kaniner som hoppar runt.....

Hm! Är detta ett ÄL-symptom???? :? :o :? :o :?

• sweetstreet

Ha en skön helg tjejer ifall jag inte hinner in i tråden igen innan ni dragit!

kraaaam på er! :)

• mugglesfan

Du har helt klart ÄL-symptom Sweet! Japp jag är tillbaka fr Tyskland, kom igår kväll. Höll på att bli fast i Amsterdam igen (suck) men det löste sig.

Idag har det varit supermkt jobb. Måste nog jobba i helgen med.

Kul att frullan är tillbaka i god form - jag fick några rejäla skrattsalvor här förut när jag läste ikapp!

Tur för mig då att vi flyttar i april. Vår nuvarande lght ligger på 3:e våningen utan hiss men nya har hiss såklart.

• mugglesfan

Frrsten Sweet: om du kommer till Stockholm i höst så lovar jag att komma också! Måste ju få träffa dig! Bara jag inte är nyförlöst
    Jag har ju BF 23-26/8 (beroende på vilket UL man litar på) så jag räknar med att den ploppar ut i början av sept.

Pratade med en kompis som fick sitt andra härom veckan. Det hade gått på 1h20min från det att värkarbetet startade så jag frågade med bävan "sprack du?" (jag har hört att man gör det när det går fort) och hon svarade "ja men det göör man!" Uj!

• BrudSommar2006

Muggles, när vi var på förlossningsinformationen så berättade barnmorskan att nästan alla förstagångsförlossningar slutade med i alla fall ett par stygn, det tyckte hon inte var så farligt, usch!

Svar på tråden När märker man av det?