• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • start september

Jag hängde med på den

Nu ska jag ladda för melodifestivalen och se vad maken tänkt hämta för mat...

Njut av din kväll pirr!

• Page

*svetten rinner nedför pannan och fastnar i solflagig hud* Det är inte lätt att läsa igen två veckors frånvaro! Jösses, brukar vi/ni producera så mycket text??

Hmm, jag trodde att jag skulle minnas allt jag läste så att jag skulle kunna kommentera men nu är allt borta! Det mesta i alla fall!

Hm... Grattis i efterskott Koko och Victory. Och ett enormt grattis till dig Koko att allt är verkligen i gång nu. Fy så skönt!

Frejis, Fy fan för tanten som lurades så och dök upp i alla fall trots en lovande start! Men jag är glad att du är "klar" med avhandlingen. Sååååå skönt, nu kan du koncentrera dig för nästa bebis!

• Page

Sempember, Ni har vekligen gått igenom mycket nu. Hoppas att du mår så pass bra som det verkar!

Mindre, Var är det för konstig sjuka som du ha åkt på?? Först magsjuka och sen influensa? Stackars dig, krya på dig!

AM, Synd att det inte blir ngn USAresa för dig!

Storasystern, fy för kärringen men de nya symptomen tyder kanske på något poitivt?

• Page

Sweet, Skumma mellanblödningar...har du börjat med RR igen?? Men det låter verkligen som älkänningar så jag hoppas att ni fick till det i går!

Lapinette, Det låter som om att du överlever svärmors besök! Hur går det med skinnjackan?? Blir det tröst eller fira?

Frul, Jag får den typens psykbryt också och i mitt fall skyller jag på min grundläggande medfödda personlighet, plus en liten, liten psykisk störning. Om du tycker att du lider av det, sök en psykolog, man får lära sig knep för att känna igen tendensera och sen kväva de lite. Skönt att du mår bra nu i varje fall!

• Page

Fyy, det var ju massor mer jag ville säga men minns inget!! Hmmmmm...minns bara diskussionen angående rödhåriga barn.

• Page

Vi kom hem i går (jag vinkade till dig Sweet när vi flög förbi USAs kust, såg du??)och i dag har jag sovit halva dagen trots inbokad tvättstuga!

Semestern var härlig trots att det inte blev riktigt som vi hade tänkt oss pga förkylningar, solsting, diarrér, soleksem och en extrem slöhet. Det var riktigt sorligt att resa hem, speciellt med tanke på vädret. Var tog alla färger vägen här hemma?

Jag har ingen aning om hur verksatden kommer se ut framöver eftersom jag har ingen koll på när tanten dök upp så får väl helt enkelt invänta nästa.

Hoppas att ni har en härlig helg och att fikat/lunchen/middagen blir lyckad!!

Just det.....Sweet, det blev inga bikinibilder! Det är inte lätt att minnas den där kameran men jag tror att det ska finnas någon äkta turist med sarong- bild!

• start september

Välkommen hem Page! Du har varit saknad!

Skönt att ni haft en bra semester trots lite sjukor! Jag höll tummarna för dig hela nedresan för att flygresan skulle gå bra.

Här mås det hyfsat de ca 10 timmar om dygnet jag är vaken! Men jag är konstigt nog på bra humör! Längat nog mest efter riktigt braksex med mannen, det går inte fullt ut på ett tag än...

• sweetstreet

Ha PAAAAAAAAAAAAAAAGE!!!!!!!!
    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!! :) :) :) :)

Stort VÄLKOMMEN tebax från semestern!!!!!!! låter ändå som ni haft det bra.

Har verkligen saknat dig nu när du varit borta!!!!!!!! Det har varit så tomt o tyst i tråden på kvällarna/nätterna att jag liksom itne riktigt orkat hålla igång nattpasset ensam. :?

Svar på tråden När märker man av det?