• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Vänner-fan

Pirr,
    Tycker det låter som en riktigt mysig kväll du har framför dig! Jag kan älska sådana kvällar om jag är på rätt humör. Men snart är de väl ett minne blott för sisådär x antal år framöver...

• start september

Imponerande med stickningen! Träffade en väninna som nyligen fått barn och hon hade också stickat en massa fint till barnet, jättegulligt och personligt.

• Vänner-fan

Sept,

TACK! Jag tycker också synd om mig själv

Det är ju bara det att eftersom detta är tredje förkylningen på kort tid är jag aningens trött på både te och böcker. Vill träna, orka ta tag i mer saker här hemma, träffa kompisarna etc.

• Vänner-fan

Ja, visst är det mysigt med hemstickade saker! Och kul att skapa något också när man mest sitter framför en dator hela dagarna på jobbet.

• Vänner-fan

Bra att sticka framför tv:n också. Så blir det lite mer meningsfullt...

• Vänner-fan

Nä, nu ska jag nog hoppa in i duschen innan maten. Det räcker med att jag snörvlar, jag behöver ju inte lukta svett också. Om jag nu gör det efter en dag i soffan, tveksamt kanske.
    Trevlig kväll!

• pirr!

Åh, där är ni!

Jag försöker värdesätta sådana här kvällar.. men måste väl erkänna att jag är lite för van att alltid omge mig med folk. Men du har så rätt Sept, detdär med ensamhet när tryggheten i att man faktiskt är två finns!! Tack för påminnselsen.

TRist med förkylningen Vänner. Grön tröja-så fint. Min favvofärg! Blir det en bäbis någon gång (suck, snart hoppas jag!!!) vill jag ha en grön vagn!! Finns det tro?

• start september

Känns lite långt till bebis nu som bekant, men jag såg faktiskt en tjej med brun vagn igår. Jag har aldrig tittat på vagnar förut, men jag hann tänka - vad snyggt, så det blir kanske en sån en vacker dag.

• start september

Nu såg jag den KIK-klänningen som Mindre pratade om längst ner på sidan - jättefin! Är också KIK-fan, gifte mig i två delat från dem.

• pirr!

Ja just det! Den längst ner! Fin. Nu är man ju så sjukligt blek så bara tanken på att visa benen känns långt bort..

Brun är också fin. Särskilt såhär under vinterhalvåret.

Jag laddar också inför en ev avanonymisering. Tänkte från början att såfort plusset kom skulle jag maila en bild, men nu när det verkar dröja så kanske man får tänka om.. hmm. ÄR dock lite feg!

Svar på tråden När märker man av det?