• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Brudsommar - fick lite papper med till mannen också. Det känns ju skönt att ha börjat utreda i alla fall.

• Lapinette

Mindre - du måste berätta hur utvecklingssamtalet gick!

Muggles - visst var det er Dublinresa hon skrev om. Annars så fick jag ju utomordentligt bra tips av henne till vår SA-resa. Bokade bl a två hotell som hon tipsat om. Superbra!

Brudsommar - hur går det med ert husköp? Har ni gett upp för stunden eller letar ni vidare. Vi är ju i renoveringstagen och jag ska ringa din sysslings kontakter för att boka dem till vårt badrum.

• Snart så....

på tal om visningar, vi ska gå på lägenhetsvisning på söndag :)
    Hoppas det kan vara något för den var "billig" för att ligga på det området.

• mugglesfan

Här hittade jag lite info till alla som har ont i bäcken/rygg: www.niomanader.se/content.asp

Lapinette: jo hon var rätt nöjd med sin SA-resa och fick själv tips här på BT tror jag, så det är ju bra att tipsen 2vandrar vidare"...

Mindre: vad är det du gör eg? Jag har väldigt luddiga föreställningar om "ngt med mjukvara" - är det rätt?

• mugglesfan

Snartis: vad kostade den då och hur stor är den? Nyfiken...

• BrudSommar2006

Lapinette, deras badrum har ju blivit jättefint!

Vi letar fortfarande men det har varit dåligt med visningar nu under vintern. Men vi har gått på allt som kunnat vara av intresse, det enda kluriga är när husen ligger i olika områden, då hinner man inte på alla visningar man vill gå på. Förut sprang vi då på kvällsvisningarna också men vi har insett att går man på andra visningen och inte var på första så är man alldeles för stressad eftersom budgivningen kommit igång redan oftast så det går inte att fatta beslut när man bara får se huset en gång. I går verkade det som om visningarna dragit igång igen hyfsat men eftersom vi sålde bilen i lördags så brydde vi oss inte om att hyra en bil bara för visningar så vi har missat en helg nu. Fast de hus som säljs nu är det inflyttning på under våren och det passar ju inte oss, det är för sent att flytta innan nu, jag orkar inte längre, utan egentligen skulle vi ta paus för att satsa på inflyttning till hösten. Fast man törs ju inte ta paus i fall att det perfekta huset dyker upp...

• Snart så....

Muggles, det är stor 2:a som går att göra om till 3:a på 76 kvm. Den börjar på 2,1 miljoner vilket är superbilligt

• BrudSommar2006

Mindre, aha, så du fick med papper till mannen och allt på samma gång, så smidigt! Jag tycker att det är jättebra att ni är på gång med utredning, förmodligen är väl allt bra men om inte så är det ju onödigt att slösa mer tid när man kan få hjälp.

Kan du inte skicka över lite positiva utredningsvibbar till Lapinette så att hon också kommer igång!

vi skulle behöva kitta och måla om våra fönster, grannen ska visst få sina gjorda nästa vecka så om det blir bra kanske vi kan utnyttja hennes kontakt.

• BrudSommar2006

Snart så, bor ni litet nu då eller vill ni byta område bara?

• Snart så....

Vi bor i en 3:a hyreslägenhet från 60-talet och vi har råd att köpa något. Lägenheten är ganska dyr och köper vi något får vi lån men samma månadskostnad.
    Vi vill ha något nyare fräschare och med HISS. Just i det området vi tittar på har vi flera kompisar som bor där.

Svar på tråden När märker man av det?