• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • start september

Page, eftersom det bara är en dos ska den mest gå på de allra mest snabbdelande, vilket är graviditetscellerna och celler i tarmarna vilket kan ge magtrubbel.

Håret ska få vara kvar (har rätt långt så jag är lite rädd om det )

Huha, tänk om det elaka inlägg här...

• pirr!

Oj, mycket att läsa.

Jag sällar mig till Izzie och Lapinette sin verkar BIMa i dagarna. Har dock inga förväntningar då vid med största sannorlikhet missade ÄL.

Vilken fantastisk bikinihistoria

Mindre- skönt att allt är igång! Lycka till! Jag har i alla fall fått klartecken på mina tester nu och det känns ju skönt. Har dock inte fått iväg maken än..

Frejis- vad skönt för er! Till sommaren kanske.. Vad spännande!

• Berner

Ursäkta att jag kommer med ett litet inlägg. Jag brukar tjuvkolla er tråd ibland.Har ni läst om att det inte är bra för de små simmarna att bada i badkar?
    När mannen slutade bada och endast duschade steg antalet livsdugliga spermier med hela 500%! Men endast på de män som inte rökte. Håller tummarna för att ni alla plussar förr eller senare!

• Frejis

Japp, jag tror att de flesta i tråden vet om det.

Maken badar aldrig, men jag älskar hett bad: skållar mig och kliver ur, röd som en kokt hummer :) Undrar om det påverkar äggkvaliteten, tänker nu på kokta ägg som Mindre skrev om tidigare idag.

Var bara tvungen att skämta lite.

• Frejis

Izzie - tyckte att det lät hoppfullt. Håller tummarna. Och Lappis - det vore kul med ett plus i Vasastan (vill gärna tjata om att ni ska försöka påbörja en utredning, men håller mig - har hållit mig hela dagen :)

Pirr - vem vet, plusset kommer kanske när man minst anar :)

September - bra att hcG nivåerna sjunker. Hoppas att barnalstrandet snart kan komma igen.

Page - nja, jag är litteraturvetare (än så länge), men läste en tiopoängskurs i juridik i höstas. Superintressant, kan verkligen rekommenderas.

Sweet - krya på dig och hoppas att ni hittar ägget. Maken känner sig förkyld och själv sitter jag och säger att jag minsann har vaccinerat mig i höstas. Får se hur länge det håller.

• Frejis

Körkortstråden, kan någon vänlig själ klistra in en länk dit? Jag är jättenyfiken, men har inte lyckats hitta dit :( ska prova igen om jag inte somnar.

• Berner

Trodde nästan det- att ni alla visste menar jag.
    Jag gick igenom en barnlöshets utredning innan jag fick mina barn och då slukade jag all info som fanns. Ibland kan jag liksom inte låta bli att läsa nya(nåja) rön fast jag själv inte ska ha några fler barn.
    Kokta ägg vet jag inte, men hårtkokta typer har man ju hört talas om....

• sweetstreet

Berner,

alla tips oc råd är välkomna här!!! :)
    Även om vi nog kände till det där med badkar, eller iallafall heta bad.

• sweetstreet

Frejis,

skummade som hastigast igenom körkortstråden. Säger bara: ska man gråta eller ska man skratta???????? :o

Här är en länk om du vill läsa:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2160279.html

måste dock varna att det inte är ngn direkt uppiggande tråd.... om man nu inte gillar att skratta åt elände förstås ;)

• sweetstreet

izzie,
    det låter lovande! Håller tumme jag med!

September!
    SKITBRA!!!!!!! Hoppashoppashoppas att dina värden fortsätter neråt nu!!! :)

Pirr,
    BIM är ju alltid spännande och hoppas gör vi väl alla?! Så som Frejis sa, man vet aldrig. Kanske tar det när man minst anar det??!!!!

Svar på tråden När märker man av det?