Tittar in en snabbis, Vänner-fan, inga bensparkar vid bröstsim bara om du får för dig att gå och simma, inte bra när man är gravid sade sjukgymnasten på informationsträffen i fredags!
Stormis, jag tror det har varit många här som inte känt symptom i vecka sex. Själv mådde jag redan jätteilla vid det laget och blev inlagt med dropp redan i vecka sju men det tror jag att jag varit ensam om här hittills. Någon liten blödning tror jag att jag minns flera som haft däremot.
Jag tror att det ska gå bra att beställa tid för tidigt VUL hos vanlig gyn men man ser som sagt inte något innan vecka sju. Då ser man inte mer än att hjärtat slår men man får ju bekräftat att det ligger rätt i alla fall och inte är utomkveds. Det hjälper ju nästan inte att gå på inskrivningen på MVC om man är orolig, man får ju inte göra VUL där i alla fall, man får inget UL innan runt vecka 18, om man inte ska göra NUPP förstås, det tror jag måste göras innan vecka 13, om det är 13+6, sedan är det försent.
September, det är väl en lovande början i alla fall? Hoppas att det fortsätter gå ner nu så att du är på gång igen snart!
Izzie, vi behöver fler plus i tråden så jag håller tummarna så länge!
Nej, nu ska jag göra lite annat, god natt om jag inte hinner tillbaka igen innan läggdags.