• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Ni är så gulliga här inne!!! Jag lovar jag ska ringa både min frisör och min gynekolog denna eller nästa vecka. Det står på min to-do-list! Så vi ska självfallet börja kolla oss men jag känner mig ändå ganska så avtrubbad just nu. Inte alls lika motiverad som tidigare.

• Liten med Mindre

Jobbigt läge.
    Det är säkert en massa hormoner inblandade, förändringar i kroppen etc som gör att det inte lockar.

Ingen aning vad man kan göra åt det, utom att inte låta det gå för länge. Och framför allt att fortsätta prata om hur båda känner det.

• Liten med Mindre

Bra påminnelse lapinette - jag ska också ringa frisören. Min egen är tillbaka och då är det dags att göra lite nya slingor!

Tog aldrig tag i det där med ögonlaser heller. Skulle ju vara skönt. Och sen hittar jag någon negativ artikel och låter det bero till nästa gång...

• nu är jag fruL

Hmmmmm lappis
    vad har du för frisör egentligen
    jag menar om du måste gå till frisören för att kunna gå till gyn
    ja då måste din frisör klippa både lite här och där

och inte nästa vecka! den här veckan! inte skjuta på det.

men det är jätte bra att ni ska kolla upp er. Sen förstår jag verkligen att ni kan ha en svacka. helt normalt. man orkar liksom inte vara total fokuserad hela tiden. Hoppas bara att du har en riktigt bra gyn som inser att det är läge att sätta in stora artilleriet nu.

mindre: näe jag vill ha 6 även fast jag inte är sugen. har bjudit ut maken på date på lördag. Och tänkte även försöka hinna köpa en liten olja eller leksak eller så för att se om det kan funka.
    helst av allt vill jag ju bara gå omkring i myskläder och inte tänka på 6 men man får vel ta oh försöka i allfall.

• Liten med Mindre

Det är rätt FruLlan - piffa till dig lite och köp leksaker. Alltid lurar det någon. Kanske till och med dig själv. ;)

Brukar försöka lura mig själv med lite sexiga kläder, smink och luriga tankar. Ibland går jag på det och vi får riktigt trevligt båda två. :D

• nu är jag fruL

men värst vad lugnt och stilla det var här idag. Jobbar ni eller

själv har jag noll motivation och energi

• nu är jag fruL

usch behöva sminka mig och ha sexiga kläder
    näe jag är för gammal och för bekväm... och det är för kallt ute för att ha fina kläder.

oj oj oj vad neggig man kan vara.
    har funderat på en erotisk film eller nåt. makens skulle vel ramla av stolen om jag förelog något sådant...
    men dessutom så vet jag inte hur man får tag på det. vad jag vet så är det vel bara porrisar som finns i butikerna. och et vill jag verkligen inte se. Näe mer erotiskt laddat kaske, vill inte se uppfläkta kön.

• Liten med Mindre

Film vet jag inte heller nåt om...

• Liten med Mindre

Det är väl ingen som bryr sig om att gå in efter driftstoppet. :( De hittade annat att göra...

Ska hitta ett möte att gå till, och sen är det snart gå-hem-dags. (Fick förbud att träna ikväll med. Lika bra det. Ska lura ägget att det är lugnt och skönt att lossa och hitta en spermie hos mig. tryggt att bo kvar 9 månader - all inclusive som nån skrev.)

• start september

FruLlis - ett dekadent filmtips: Farväl Emmanuelle

Utspelar sig på Seychellerna på 70-talet dessutom. Lite fånig handling, men funkade för oss! Kul miljöer om man varit där!

Är inte klassad som porris och går att hyra på välsorterade videoaffärer, tror att vi hittade den på Buylando på Kungsholmen. Finns det inte en bra videoaffär på Renstiernas gata?

Svar på tråden När märker man av det?