• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Frullis - du kanske skulle ha frågat vilken gyn jag har då jag behöver gå till frissan innan jag besöker honom . Skämt å sido...jag lovar jag ska ringa tror dock att frissan inte jobbar tisdagar...och henne ringer jag först.

• start september

Jag är här, tra la la!

Jag njuter verkligen av att jag mår bättre! Mycket av mitt elände var mentalt kan konstateras. Jag har varit hos en kund till för nån timma sen och åkte direkt hem (!). Lyx, men jag tänkte ta det lite lunganre tils jag vet hur nästa HcG-värde är. Men det är SOL! Jag ska sätta mig med Amelia och en latte på vår terass i solen!

Tittar in lite senare!

• Bröllopstokiig

Hejsan svejsan darlings!

Jag det har ju varit driftstopp, så nu kollade jag bara in och såg att man äntligen kunde få läsa i kapp.

Sol, latte och Amelia, låter toppen Start septemer... Njut!

Själv är jag skit uttråkad med. Vill bara hem eller ut från detta kontor i allafall. Jag längtar ihjäl mig efter att få vara ledig!

Fullan: Nya kläder! Hejja! Jag har köpt 2 par mamma byxor, men jag behöver ju inte använda mammakläder eftersom jag inte har gått upp i vikt eller fått någon mage heller direkt. Men tids nog så kommer det på mig med.
    V 23 nu, shit vad tiden går! 17 veckor kvar till min älskling tittar ut, om den nu inte vill gosa med mamma lite tidigare.

Bra Lappis att du tar tag i det, håller med Mindre om att det är snart sommar och ingenting funkar när folk är lediga. Så bäst är att köra på nu, så det är klart innan sommaren.
    Frissan behöver jag med gå till, borde klippa av min tjocka man, men tänkte att det kanske kan vara skönt när man ska till alperna med lite extra hår på huvudet

Tjingeling

• _koko_

Usch, jag har en ritktigt riktigt dålig dag idag. Vill bara hem och lägga mig under täcket. :( Fast väldigt bildligt talat eftersom jag har värsta värmevallningen just nu och helst vill slita av mig kläderna... :( :(

Undrar om det gjorde någon skillnad att det är 3 dagar mindre mellan sprutorna den här gången, för jag har så konstiga humörsvängningar just nu...

Orkar inte skriva mer heller.

• Frejis

Jag är nästan FRI :)
    Har lämnar in avhandlingen på tryckeriet. Nu är det bara pyttelite jobb och mycket ångest kvar. Men idag ska det firas lite med en långpromenad i solen, massor med tjejsnack (ska träffa en väninna) och vin.

September - roligt att se att du mår bättre. Amelia är aldrig fel :) den kom till mig idag med.

Frisören, jag måste också gå och toppa krullet snart.

Sexiga underkläder, det gillar både jag och maken. Fast jag skulle tröttna på arrangmanget till vardags. Gillar ju inte att sminka mig heller :(

• Snart så....

hej hopp gummisnopp,

Nu kan jag äntligen gå in här, varit iväg nästan hela dagen på kundbesök.

Imorse var jag hos sjukgymnasten för info och få träningshjälp. Så nu har jag massa basic-övningar att göra hemma varje dag.
    Annars är det som "vanligt" med mig, ont i bäckenet, huvudvärk, trött och illamående
    Ska till näsläkaren med min näsa om ett tag, måste få något annat än nässpray, den hjälper knappt längre. Jag har problem med näsan och får symptomer som bihåleinflamtion :(
    så hoppas han kan ge mig någon dunderkur.

Frullan, du är inte den enda med liten sexlust! det är så mkt som gör det hela svårare nu hmmm....onda bröst, stor mage mm. när vi väl kommer igång så blir det ganska komplicerat av någon anledning.

Jag insåg att jag måste panikshoppa massa kläder snart, mina skjortor går inte igen över magen/brösten längre. Tröjorna slutar uppepå magen mm *suck*
    Mina stora kostymbyxor som jag köpte i början av grav går kanppt att stänga nu.
    Gaaahhhh någon som är sugen på shoppingtur?

• mugglesfan

Har haft sk leverans idag så nu lättar det lite på jobbfronten. Sedan hade jag utvecklingssamtal med chefen också. Förhandlade upp lönebudet litegrann (mest symboliskt) - heja heja. Inte vara feg...

Så därför har jag varit lite frånvarande idag - ska bättra mig nu!

Sept: gud vad skönt att ditt hcg-värde äntligen är på väg åt rätt håll! Och hoppas det stannar där. Du gör helt rätt som tar det lugnt och låter kroppen sköta resten.

frullis: jag tror erotiska filmer el böcker kan göra susen. Och tanken att det bara är en fas. Just när man är inne i fasen, känns det som man aldrig ska komma ur den, men det gick ju för mig (ha! dubbeltydigt).

• mugglesfan

Åh, just det koko: känner med dig! Uj, det låter jättejobbigt. Finns kanske inte så mkt tröstande att komma med förutom att du kanske kan se slutet på detta snart??? Det kommer ju inte hålla på i det oändliga? Men det låter tungt just nu... *skickar 1000 kramar*

• Liten med Mindre

Jo - jag behöver shoppa. Fast inte mammagrejor då förstås. Men toppar är alltid stort behov av. Av någon anledning tycker jag mina slutar mitt på magen också. Eller så är byxorna låga. Följer med om någon har bra tips på affär med snygga saker.

Har karlfritt på lördag så det kanske blir lite vårshopping då. Träna lite. Hälsa på föräldrarna om de vill.

• Liten med Mindre

Koko - kanske kan det vara liten tröst att du om 20 år redan vet hur det känns och kanske får det lite lättare när det är dags "på riktigt".

Svar på tråden När märker man av det?