• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Jaaaaaaaaaaaa det är samma som min kompis just gått och de sa att den var kanon bra!
    KUL! Fick just den adressen av henne. Fast det verkar som huvudkontoret ligger i Enebyberg, där tror jag de gick... hur som helst, jag ska kontakta dem

• mugglesfan

Ah, de finns ju i Götet med! Tack för länken... Även om det är litet tidigt än för mig.

Jag börjar också få lite mage nu. Kul att den börjar synas. Mest när jag har ätit dock. Apropå smörjdiskussionen så smörjer jag varje gång jag duschat med vanlig lotion. Smörjer även lår ifall de skulle få för sig att växa mkt de med

Izzie: hur har det gått - har du fått tantbesök på riktigt el var det bara lite dropp??

• mugglesfan

Ah, jag blev så nyfiken på kokos badrum. Har du lust att skicka vidare till mugglesfan@hotmail.com Lappinette? Speciellt nyfiken på de där smarta lösningarna hon nämnde. Tror det är ok med koko? Hon är väl inte här just nu - annars kunde jag frågat henne själv...

• BrudSommar2006

Är alla på lunch? Kom precis tillbaka själv.

Vad bra att dina bekanta tyckte att kursen var bra Cicci, ser fram emot nästa vecka.

Ska till försäkringskassan på information också, det har blivit uppskjutet flera gånger eftersom de har ställt in pga sportlov och annat men nu ser det ut att bli av i alla fall. Fast nu har vi nästan lyckats få tag i all information i alla fall och jag lyckades äntligen ladda ner min e-legitimation så att jag kan använda den på vår dator hemma trots att vi inte har windows.

• Lapinette

Muggles ...jag inväntar koko men kan inte tänka mig att hon har något emot att jag mailar dig. Det är ju bara bilder och info om badrummet...inga personer i duschen direkt. Men som sagt...inväntar koko ett tag till.

• BrudSommar2006

Lapinette, apropå fina badrum så ska vi hem till sysslingen och fika i helgen är det tänkt, vi har inte setts på länge och om vi ändå ska till Babyland och prova bilbarnstol/babyskydd så skulle vi ju kunna ta det i Kungsängen och sedan åka till dem, då är vi ju på rätt sida om stan i alla fall. Har ni tagit kontakt med han som fixade deras badrum än?

Muggles, tänkte ni renovera inför försäljning innan flytten? För ni skulle väl flytta till nybyggt sedan?

• mugglesfan

BrudSommar: jo vi ska flytta till nytt. Men just därför är jag just nu badrumsfixerad Alltså kakel och sånt är ju redan bestämt men jag tänkte att när koko nämnde smarta lösningar så kanske det även inkl förvaring/skåp el andra saker man inte tänkt på...

Lappis: helt ok!

• Lapinette

Brudsommar - din syssling ska hem till mig imorgon kväll och äta middag. Bara vi två, utan våra män och med en flaska vin. Det blir nog en helt del inredningssnack och livet utan barn .

• Snart så....

Nu blir jag nyfiken, hur har Lappis kommir i kontakt med Brudsommarns släkting???

Svar på tråden När märker man av det?