• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Frejis

Mindre, då kan du få stickorna vid ett annat tillfälle när vi ses. Cykling, äsch... borde komma igång med det, men hinner knappt träna just nu. Måste förbi Vasagatan (pool kan ju ses som bonus i sådana sammanhang) innan vi ska till mötet ikväll, var på Sats i måndags och det är alldeles för många dagar emellan.

Hoppas att du hittar ägget, ägglossning verkar vara någonting superkomplicerat. Vi cyklade ju ihop i några månader, men nu var jag tidig och du blev sen - jag får iaf inte ihop det.

• Snart så....

Morron i tråden,

var är alla? hemma och gökar efter gårdagen sex-prat??? :D :D :D

Mindre, tror att jag oxå har nån sticka kvar som du kan få. Synd att bara kasta dem.

Blev inte så mkt shopping för min del igår, ska kolla lite idag istället.

Koko, hur mår du gumman? Oj har ju helt glömt svara på ditt mail, gör det ikväll.

Frullan, har du fullt upp i hålan?

September, skönt att ditt värde går neråt. Hahahah då är det på rätt väg om du är sugen på 6. Var det infektionsrisken som gör att ni inte fick ha sex på ett bra tag?

• Frejis

Lapinette - sju ggr på en eftermiddag... *låång tystnad* Det måste varit en bra eftermiddag det :)

Vi har klarat av två gånger under typ två veckor, på en torsdag när JÅ rekommenderade och lördag (eller tidig söndag) när vi var på fyllan. That`s it! :(

• Liten med Mindre

Ja, förutom ren barnproduktion har det varit väldigt trist hemma. Vi har liksom inte orkat med något fantasifullt. Saknar det...men är inte riktigt iform ännu.

Undrar om det är det ägget väntar på - att jag ska bli i form för lite skoj-sex? :) Bebben vill kanske inte bli till genom torr-sex utan något mer passionerat. Hmmm...

• Lapinette

Det är ju så att det är kvalitet och inte kvantitet som räknas.

• Liten med Mindre

Behöver jag så tar jag gärna emot överblivna stickor vid nästa brunch/middag/fika.

Kan säkert erbjuda lite fina utrensade prylar, smycken, kläder i gengäld.

• Frejis

Bra tanke Mindre, men hur kommer man ifrån ÄL-fixeringen? Min man har sagt lite på skoj att jag vill bara när jag ägglossar (det bör tilläggas, när jag även druckit ett par glas eller mer...).

Kvalitet i all ära, men det gäller att skjuta skarpt vid rätt tidpunkt. Stackars JÅ, jag borde kanske boka en tid i veckan hos honom - en psykpatient är min framtid ;) :)

• BrudSommar2006

God morgon! Här blir det inte mycket samvaro längre faktiskt, magen är i vägen hur man än gör. Bara att försöka lägga sig och sova är tröttsamt, måste ligga på sidan med en kudde under fötterna, en mellan knäna, täcket som stöd runt och under magen, kylande kräm på fötter och ben, tjock huvudkudde för att inte få halsbränna och så två glas vatten redo! Men, men, helt omöjligt är det säkert inte, känns bara väldigt jobbigt. Inte så kul med alla flytningar heller, även om de kommer och går. Jag kan inte anstränga mig nämnvärt heller, promenera börjar bli knepigt, jag få så mycket sammandragningar men BM säger att det är helt normalt nu. De gör ju i och för sig inte särskilt ont.

Lapinette, jodå, vi hade vår studentskiva vid Odenplan!

Skönt att få åka bil till jobbet igen, restiden är nedkortad från 45 min till 10 min.

• mugglesfan

Jag tycker inte alls att du gnäller Frejis!

• mugglesfan

Alla vi som har flytningar: jag läste att det kan bero på harmlösa svampinfektioner! Ngn mer som hört det? Mina har avtagit lite bara för det, men återkommer de ska jag prova med en sådan där Canesten-tablett el vad det är för ngt.

Svar på tråden När märker man av det?