• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Brudsommar - har aldrig varit mycket för barn ...och så är det faktiskt fortfarande. Tycker de börjar bli intressanta när de växt upp några år. När man kan få något utbyte av dem.

• BrudSommar2006

Jag tycker att småbebisar är söta, fast inte som precis nyfödda utan när de är en månad eller två. Sedan är det kul gissar jag när man kommer till stadiet när man börjar får något tillbaka och kan kommunicera mer. De där gnäll- och trotsperioderna som alla verkar drabbas av hade man ju kunnat var utan...

• Liten med Mindre

Häpp - då var min frisörtid inbokad. Fina slingor till Påsk. Hur går det för dig Lapinette? ;)

• Liten med Mindre

Heeej Moppy!

Kul att du hör av dig ibland, och att du håller på att få lite hjälp mot den speedade cykeln.

Min egen har slöat till fullständigt, så vi får se vad som kommer i påskägget sen. :D

• BrudSommar2006

Moppy, kul att du tittar in, hur har det gått för dig, är hcg nere på noll och ÄL har kommit igång i alla fall? Då har du ju kommit långt i så fall! Det är alltid spännande att få hålla tummarna åt någon här!

• mugglesfan

Klart vi håller tummarna Moppy!

Personligen har jag aldrig varit särskilt förtjust i bebisar men jag antar att det blir annat med ens egen. Däremot tycker jag de är roliga från att de är 1-2 år; börjar gå och prata och fundera. Barn tänker så roligt och oväntade saker.

• Snart så....

Hej Moppy, roligt att du tittar in :)
    Oj kan en för snabb cykel orsaka MF? Aldrig hört men bra att veta.
    Självklart håller vi tummarna :D

• mugglesfan

Cicci: kan inte du också gå in där och skriva lite - hehe - kul att provocera dem

• mugglesfan

Alltså jag menar, du har ju tagit dig en liten klunk vin då och då. (Usch, vad det här låter hemskt, men det är ju verkligen inga mängder att tala om.)

Svar på tråden När märker man av det?