• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Hmm...jo, jag var rätt hungrig när jag blev sur på mannen igår, mitt under middagen.

Brukar försöka låta bli att småäta innan maten - men för husfridens skull kanske jag skulle? :?

• Frejis

Absolut! :) men nu har jag blivit så pass uppfostrad att jag inte blir extremt sur på honom när han frågar mig om jag har ätit - jag menar kvinnor är ju inte dumma heller. Vilket enormt "framsteg"! och nu känner jag att jag börjar bli hungrig igen.

• Page

Just det Frejis, jo jag skriver ibland för nöjes skull eller för att bearbeta ett psykbryt. Det är skoj att se hur löjlig jag oftast blir. När jag skiver så känns det bra men när jag läser igenom det en vecka senare så är det mest skrattretande, även om det kändes äkta när jag skrev det.

När maken blev sjuk skrev jag någon slags dagbok. När jag läste igenom anteckningarna för inte så länge sen kan jag inte låta bli att skratta. Det var så syyynd om MIG!

• Page

Prova med något sött innan maten, eller ve och fasa, mjölk! Några skedar äppelmos brukar hjälpa tycker jag.

• Frejis

Page - du kan ju inte vara objektiv gentemot din egen text, den är alltför nära dig. Om du någon gång vill har en läsare, skicka texterna till mig - jag agerar gärna lektör :)

• Liten med Mindre

Har en skål nötter framme. Om jag bara tog mig för att knapra lite på dem också. :)

På jobbet är det inga problem - äter ofta och rejält. Men när jag väl går därifrån kan det dröja alldeles för länge.

• viktualia

Page - russin är min favvo!

jag är expert på lågt blodsocker... kallsvettas, blir hemskt otrevlig och är emot allt och alla....

russin eller helt enkelt en sockerbit!

• Frejis

Hm, jag blir ännu värre om jag äter någonting sött: först ganska speedad och sen blir jag kinkig och sjunker som en sten.

• Page

Viktualia, Jag gillar också russin. Eller torkad frukt i stort. Jag var jättegodissugen i förrigår och satte i mig en halv ask med torkade fikon. Hehehe, satt på toaletten efter kalaset!!

Frejis, Vid nästa psykbryt ska jag skicka dig det jag har skrivit! Brukar inte spara mina texter särskilt länge. Vem vet, jag har kanske kastat en hel bästsäljare?

Svar på tråden När märker man av det?