• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Muggles - printade precis ut kokos badrum. Det är vitt och svart med jacuzzi. Förresten var är hon någonstans?

Gällande skinnjackan - jag har bestämt mig för att avstå. Den är för opraktisk för att inköpas till dyrt pris.

Men visst kväver jag sorg med shopping. Orkar absolut inte gräva ned mig och sitta i något hörn och tycka synd om mig själv. Nej, attans här kavlar vi upp ärmarna och ångar på i 190...så slipper man tänka.

• Lapinette

Tjejer drar med mig datorn hem. Vill också diskutera inredning...fast å andra sidan BrudSommars syssling har ett skitsnyggt badrum!

• Page

Det låter som du är redo för en helt ny klippning Lapinette!

• Page

Jag fick för mig att göra om badrummet i somras tills jag upptäckte hur dyyyyrt det är. Så nu sparar jag men det är kul att planera, även om det är svårt eftersom vårt badrum är verkligen minimalt. Det kommer vara i samma färger som Muggles badrum. Och eftersom vi inte har plats för en duschkabin har jag hittat en rolig variant på drapperi - en duschpersienn (Ridå). Och det finns massor med roliga jättesmå handfat. Det enda som jag inte har hittat är ett praktiskt badrumsskåp så det får vi måttbeställa! Varför görs det inga badrumsmöbler med jalusidörrar?

• Page

Undrar förresten hur det går med Ciccis köksplaner?

• Page

Ha det så trevligt på middagen Lapinette!

• Lapinette

Tackar, är nu hemma efter en tur i ostbutiken som ligger där vi bor. Stod där och suktade på pannacotta och annat...men som vanligt gick jag ut utan att handla något. Är jag knäpp?

Fast å andra sidan har jag redan köpt lite olika chokladvarianter till rödvinet. Börjar bli hungrig!

• sweetstreet

Å Page!!!!!!!!

You're BACK!!!!!!! :) :) :) :) :)

Haha jag måste blåsa en tut-fanfar för dina rosa glasögon Page! Jag gillar verkligen när du har de! Iallafall om det innebär att du hänger här på trådn då?!!! :)

Alla har vi våra gropar som vi ramlar ner i då och då. Det är som det är, och troligtvis en del av livet. Ha! Lät väl ooooootroooooligt vist va?! ;)

Men det där med ett liv i lyx, nja.... Jag kan nog sälla mig till´klubben "inte ett liv i lyx" oavsett barn eller ej..... :?
    Inte för att jag vi har det dåligt ekonomiskt på något vis, men det är ju inte direkt fett att forska heller? Hm...Men jag tror att så länge man klarar sig och tycker att man har ett hyfsat bra liv så har men det jättebra! Visst finns det alltid en massa saker man gärna skulle göra eller köpa, men himmel jag orakr inte gräva ner mig i sådant så mycket.

Så kanske kan jag få vara med i din "icke-lyx-klubb" Page???? :? :? :?

• sweetstreet

Nu måste jag kolla in "sprittråden" och Cicci's inlägg där! :)

• sweetstreet

Haha!
    Det var bra svarat Cicci!!!! :)

Svar på tråden När märker man av det?