• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Och ja, Mugglan han är ju också en sådan där person min man som vill göra saker "logiskt". Hm! Jag är också vetenskapsman eller kvinna då'rå ;)) men jag har inte alls riktigt exakt lika stort behov av logik i alla lägen som min man. Jag går ofta på känsla också! :)

• sweetstreet

Koko,
    en dum en måste fråga:
    vad är Dinkelmjälk egentligen??????

Har ingen aning :o

Låter tyskt eller så? obs nedanstående bör läsas med tysk brytning!!!!

"Man taar en litn, litn,litn schnell ko, zzzomm har zmå fiiina schpenar, och zzå zzätter man faaarrt på dom zzzmå schpenarna zzå dom likzzom "dinklar". ZZZeeedan borjar man mjolka. Då fvår man den zzzzå kkalllade Dinkelmjolken!"

:) :) :)

Hoppas alla tyskar ursäktar!!! ;) :? :? :?

• _koko_

:D :D :D :D

Skrev jag mjölk? Jag menade hur som helst mjöl...
    De tyska kossorna lämnar jag i fred. :D

Jag har lyckats få ett dokument i limbo, det ska forslas digitalt från punkt a till punkt c via punkt b, men nu snurrar det bara mellan punkt a och b... Hmmm...

• sweetstreet

HAha!!!!

Kanske skrev du mjöl??? Jag kanske bara läste fel för att jag var så inne på kaffe med mjölk??? :?

Hihih!!!!

Tack för upplysningen iallafall Koko!

Hoppas du får tag på ditt dokument sedan! Så du kan stoppa karusellen. :)

• _koko_

Japp, hittade precis felet, programvaran är inte tillräckligt smart för det jag vill göra... Eller så är inte jag tillräckligt smart för att förstå programvaran. :D

Men nu ska jag nog gå hem tror jag, ser nästan i kors och börjar bli väldigt hungrig...

• sweetstreet

Ha en sköööön kväll nu Koko!!!!!!

Höres imorgon när jag har haft min presentation och är ledig. Längtar..... :?

• sweetstreet

Usch, sitter här och skaver med min presentation... Hm! Trist.

Och här är ju så tomt i tråden när inte Page är inne och nattsurfar heller :(

Jaja, stackars stackars mig.... :?

Men det kommer kännas såååå skönt imorgon när allt är över! puh!
    Ville mest säga att jag troligtvis kommer missa er imorgon tjejer eftersom jag inte kommer ha tid att titta in här förrän på eftermiddagen, vilket ju är kvällstid hos er. Och av erfarenhet så brukar tråden dö ganska tidigt på fredagarna så jag vill bara passa på att önska er en jätteskön helg och ha det supertrevligt på er brunch!!! :)

Ni får GÄRNA ta fler kort på er att sätta in i vårt album!!!! :) :) :)
    För oss som inte kan vara med vore det superskoj att få se lite växande magar! ;) :)
    Kanske kan Mindre ta med kameran???? Det var väl du som var fotograf sist också, eller minns jag fel? :?

• sweetstreet

Och FruLLan,

hoppas du kommit fram till något bra beslut ang detta med NUPP-resultaten.

Kanske kan du kolla upp det där testet jag skrev om tidigare? Som inte är fostervattensprov. Ev. kan det kanske vara ngt för er ifall ni är oroliga?

Svar på tråden När märker man av det?