• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

JAA - klart du vågar komma storasystern! Så kan du hjälpa mig och koko att hålla gravidhormonerna i stången. :)

• mugglesfan

Klart du vågar Syrran!!! Tänk dig att träffa alla dessa galningar lajv - det får du ju bara inte missa!

Sept: aha, tänk vad man lär sig här i tråden. För någon vecka sedan visste jag inte ens vad 'X' var...

• Liten med Mindre

X - Muggles - är en bokstav i slutet på alfabetet. :)

X kan ibland också skrivas Ex. Då blir det en avlegad partner av det hela, eller kanske ett förslag...

X kan ibland förekomma två gånger, XX - då blir det en tjej.

Ibland går ett av dubble X:en sönder, då blir det XY = pojke

Ibland blir det bara ett X, som är lite utanför, då är det inte så roligt. :(

• Snart så....

syster, klart du vågar träffa oss :D lovar att inte bitas hhahaha

• Snart så....

Cicci, ja jag har verkligen bekymmer med bäckenet just nu. Ländryggen gör ont och det stålar ner mot höfterna vidare mot magen. Inte alls skönt men känns som en obehaglig träningsvärk och hjälper om jag undviker sakerna som jag skrivit om tidigare.
    En kompis reagerade över att jag blivit bred över höfterna

• Liten med Mindre

Har sååå tråkigt. Sega uppgifter och frånvarande informationskällor. :(

Vad händer hos er? Massor med kundbesök? Fika? Annat skoj eller trist?

Är så irriterad på att tanteländet inte kan sätta igång och rinna nu, istället för droppa. Så hade det varit klart till festen imorgon. :[ Allt ska hon förstöra!!!

Näe - jag är väl inte retlig va?!?

• BrudSommar2006

Mindre, du verkar ha koll på bokstäverna! Fast jag visste inte heller vad X stod för innan det började diskuteras här. Det är förresten mycket jag inte vetat om innan det diskuterats här.

Snart så, är det växtvärk bara eller är det den omdiskuterade foglossningen tror du? Jag har som mensvärk större delen av tiden.

Cicci, blir det shopping i helgen nu då? Du verkar ha gått från att det inte syns alls till behov av mammakläder på ingen tid alls!

September, det låter ju i alla fall som att det inte kommer att ta så lång tid att få ordning på det så att ni kan komma igång igen och vad jag förstår så har du inte blivit dålig heller? En liten tröst kanske, fast jag inser att den bara är liten.

Har inte kommit på någon vidare bra idé till i kväll vad det gäller magisolering, det får bli som det blir, nu ska jag ta mig hemåt och hämta vovven på dagis och sedan vagga mot tunnelbanan för att hinna äta något på stan innan oväsendet på Circus börjar i kväll!

• mugglesfan

BrudSommar: flera lager bubbelplast???

Mindre: nä mkt jobb bara. Dessutom är jag äntligen inne i ett "flow" efter flera dagars motgångar. Gött!

JAg åt förresten supergoda pannkakor idag. Det finns iaf ett ställe som kör på med traditionerna. Ärtsoppa är det förresten mkt järn i har jag hört (fast då ska man väl inte äta grädde till pannkisarna?? ).

Ja det var ovanligt dött här idag. JAg har tom varit otrogen och smygläst i andra tråden. Men det är svårt att komma in i diskussionerna direkt, man får liksom backa flera sidor för att förstå vad det handlar om...

Undrar hur det har gått för Page och Frejis???

Och din mens Mindre, den verkar ju också knäpp! ???

• sweetstreet

Men vad skådade mitt morgonöga i morse?!?!?!? SÅÅÅÅ LIIIIITE skrivet i tråden?????

Läste ju igenom på olltid!!! :o Brukar annars alltid ta lång tid vid frukosten.... ;)

Hur är det med er tjejer? Tar ni det lugnt och laddar inför er brunch?! :)

• sweetstreet

September,

Jag hoppas verkligen att allt går bra för dig nu och att du till att börja med får vet vad det är som krånglar! Det är ju inte förrän man vet det som man kan börja sätta in rätt åtgärder så jag hoppas de kan tala om det för dig snart så att du kan få tabletter, sprutor eller vad det nu kan vara som behövs.

Jätteskönt att du hade din man hemma med dig så du inte behövde vara ensam med alla tankar och funderingar! :)

Skickar en hel drös med kramar till dig gumman!!!!!!! :)

Svar på tråden När märker man av det?