• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

Sweet, vad är det för seminarium du ska hålla? *nyfiken*

• mugglesfan

Det är säkert om några arrayer *fniss*

• sweetstreet

HAhaha!!!! :D Muggles och syrran,

Njae inte direkt enbart om arrayer... :? :) *skratt*

Nej det är egentligen inget märkvärdigt alls. Men där jag jobbar ska man en gång per år hålla ett seminarium för institutionen där man presenterar sitt/sina projekt. Typ bakgrund, frågeställningar, resultat, strategier, etc. Syrran vet nog vad jag pratar om ungefär. Det brukar oftast vara så på de flesta institutioner på de flesta universitet.

Det är inget supermärkvärdigt alls alltså, men måste ju ändå förberedas. :?

Och eftersom engeleska inte är mitt modersmål brukar jag vilja förbereda även själva "snacket" lite mer noggrant än om det är på svenska. Eftersom jag inte behärskar språket lika bra och kan svänga mig lika lätt med olika ordvändningar. ;)

Fast nu sitter jag fortfarande och sammanställer data.... suck.... så detta kommer nog ta lite tid. Gissar det blir en sen kväll med mycket kaffe....... :(

• _koko_

Heej sweet, jag måste också jobba sent ikväll! :)
    Ska nog förse mig med en kopp kaffe nu på en gång... Utan mjölk, snyft...

• sweetstreet

Hej Koko!!!!!

Finns det ingen mjölk du kan dricka? Typ sojamjölk (eller vad det nu heter) eller är alla mjölkprodukter helt bannlysta?

• sweetstreet

Hade ni förresten en trevlig födelsedagsmiddag igårkväll Koko??

Själva hade vi "beställningssex" :D :D :D
    Och det var inte JAG som beställde denna gången utan mannen ;)
    HAha! Han ska ju till läkaren och kolla simmarna snart och han ville att vi skulle göra "som vi brukar kring ÄL", dvs då har vi ju kört varannandagsprincipen, och därför ville han att vi skulle göra likadant nu. Så att simmarna varken vilat för mycket eller för lite innan kollen... :) :D

Var en rätt fånig känsla faktiskt. För ingen av oss var ett dugg sugen als igårkväll. Hade båda jobbat sent och var jättetrötta. Men man har ju vanan inne nu med tandborstsex så det var inte alltför trögt att komma igång trots allt.

Och det ÄR ändå lustigt med kroppen! Man kan faktiskt lura den ibland! ;) :D För när man väl kom över den första "å ja vill nog helst bara sova-koman" så blev det ju riktigt mysigt och skönt på alla sätt och vis!!!! Så ibland kan tandborstsex sluta i något betydligt hetare!!!! :D :D :D :D :D

• _koko_

Nejdå, bara komjölk, men alla andra mjölksorter (havre och soja iaf) har nån bismak som verkligen inte passar i kaffe... Det smakar lite nötigt... sött.. på något vis.

• mugglesfan

Jag jobbar på jag också här, måste utnyttja mitt "flow". Förut satt jag i ett sträck från lunch till halv fem, var tvungen att ta paus när ögonen gick i kors

• _koko_

Vi var också trötta igår, så det blev väl ok, god mat och en film, inget upphetsande direkt. ;)

Ang kaffet så har vi en GRYM kaffemaskin på jobbet, och på sistone även med baristamjölk, då är det såååå svårt att låta bli!! Fast jag har faktiskt klarat det hittills.

• mugglesfan

I Australien prövade jag en gång en "soja-latte" (det var väldigt inne där med alla soja-produkter) men det var göräckligt! Blä, gick ju inte att dricka enl mig...

Svar på tråden När märker man av det?