• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

sweet: det hörs att din man också är vetenskapsman Samma förutsättningar liksom.

Jag håller med dig om tandborstsex -> hett sex. Mkt sex leder ofta till mer... Det är väl ett tips som sexterapeuter brukar ge till de som inte har ngn lust?

• _koko_

Har inte provat det på café ännu, men ska nog göra det vid tillfälle.

Annars tycker jag alternativprodukterna funkar jättebra! Har blivit väldigt trendig också och köpt dinkelmjöl, hahaha... Fast det är nog inte glutenfritt va fruLlis? Jag kör ju vetefritt bara. :)

• mugglesfan

koko: jag är inte säker på att du ska prova tandborstsex på café?!

• _koko_

AAAAAHAHAHA, jomen varför inte??? :D :D

"Ursäkta, får vi låna er toalett för lite tandborstsex?"

• mugglesfan

"för ni har väl tandborstar på toaletten här?! Det river gott!" MOAAAHHAHAHAH

• _koko_

Hmm, kanske något att tipsa de där göra-barn-researrangörerna om??

• mugglesfan

El nytt café-koncept: Göra-barn-café - gör barn medan du väntar på din latte!

• _koko_

Ja, för det vet vi ju här att det är bara att bestämma sig så kommer bebisen! ;)

Var tog sweetan vägen, jobbar hon eller?

• sweetstreet

Sorry girls, jag kom ockås in i ngt slags "flow", eller vad man nu ska kalla det. Iallafall blev det en del jobbat så jag lämnade tråden en stund.

Men era caféplaner låter onekligen spännande!!!! :D :D :D

Kanske ett superbra koncept!

Om inte annat så för folk som måste försöka passa ÄL och kasnke då måste kombinera en snabbis med en kaffe mellan olika möten??? ;)

Svar på tråden När märker man av det?