• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Sweet, nääää lät helt sjukt i mina ögon oxå så förstår henne fullt att hon vill ha andra att prata med.
    Hmmmm får se om jag ska tipsa henne om tråden. Känns lite privat för mig på nått sätt, knäppt jag vet!

• sweetstreet

Haha! Men snatis du har ju iallafall "gått vidare" och behöver inte exponera dina senaste sexställningar eller så längre!!! ;) Så du kan ju vara lite mindre "privat" än vi som inte plussat än....! :D

Men jag fattar precis hur du menar...!

• mugglesfan

sweet: usch förbereda seminarium/kurser är ung det tråkigaste jag vet - sympati kommer här! *schwiiiisch* (kände vinddraget när symptatin kom fram?)

koko: aha, typ regressionstester

• sweetstreet

Själv skriver man ju både det ena och det andra om olika saker som kanske är lite "to much information" för att man skulle vilja att kollegorna eller andra vänner såg det???? :D

• _koko_

sweet, såg du det här??

"Did she try taking Robitussin (guaifenesin) cough syrup? [believed to help by thinning the cervical fluid]"

Det borde väl motsvara bisolvon??!

• Snart så....

Sweet, det beror väl på om hon orkar läsa igenom HELA tråden hahahahah

• sweetstreet

Schwooooompskadomp!
    *fångade lyra*

Jehoooo!!!!

Tack Muggles för sympatin! :) Den värmer skönt här där jag sitter i vinddraget från fönstret och letar febrilt efter min motivation.

• _koko_

muggles - ja, vi svänger oss ju inte med så flådiga uttryck här dårå. ;) Men vill man kan man kalla det regressionstest. :D

• Snart så....

Sweet, man pratar ju om mer privata saker med er än ens vanliga "vänner" ibland, de är på olika stadier i livet och just nu så har vi bara ett kompispar som är på samma plan.

• sweetstreet

Ok! Då stämmer det att guaifenesin har samma funktion som vad-det-nu-är som är aktiv substans i Bisolvonet. Det var ju uppmuntrande eftersom i stort sett alla hostmediciner här har just guaifenesin som aktiv substans.

Så slipper jag trakassera er där hemma i Sverige och få er att skicka droger till mig via posten! ;)
    Tack Koko!!!!!

Svar på tråden När märker man av det?