• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Men Snartis!!!
    Shit! Hur kan man göra det till en "tävling"?!?!?! Låter barockt i mina öron!!! :o

Förstår om din kollega inte ville vara med på det!

Du kan ju alltid tipsa henne om vår tråd ifall hon vill hänga med "desperata" kvinnor som försöker på alla vis... ;)

• Liten med Mindre

Nä - snooza tasken ska vi väl inte göra ändå...

• sweetstreet

Hehe Mindre!!!!!!!!

Förresten var det ju en otrolig massa frågor på din site, och därmed en otroloooolig massa svar! Ska scanna den vid tillfälle!! :)

• mugglesfan

hur man snoozar en task: en lätt tryckning på ollonet med fingret

fast som sagt - varför skulle man?!

• _koko_

muggles - jag testkör våra nattjobb för att se om jag har löst ett knepigt fel, dvs ingen build utan en körning efter en tidigare build, hahaha...

snartis - ungefär som jag sa då. ;) Hemska vänner hon verkar ha...

• sweetstreet

Usch jag håller på och ska förbereda mig för ett seminarium jag ska hålla på fredag. Fyyyy! Har ingen lust alls....

Inte för att jag tycker det är superhemskt att prata inför folk eller så, men denna gången har jag inte alls så mycket resultat att prata om och det är ju så trist att bara pladdra en massa "bakgrund"... :( BLÄ!

Men vad göra?!
    Man måste ju. Men egentligen sitter jag bara och längtar efter att gå ut och ta en rejäl "efter-jobbet-drink" med kollegorna... Men det är ingen smart idé att göra det denna veckan eftersom jag nog måste jobba med seminariet kvällstid. Stackars mig.

• sweetstreet

Men kanske är det smart att snozza task?!?!?!!? :o

För om funktionen är ungefär som med väckarklockan så betyder ju det att den ska gå igång igen efter typ 5 eller kasnke 10 minuter?!

Och om man vill göra barn kanske det är en superbra grej????? ;) :D :D :D :D

• sweetstreet

Äsch Snooza ska det ju vara, inte snozza...!

• mugglesfan

herregudars skymning - vad mkt info på den länken!!!!

Svar på tråden När märker man av det?