• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

mugglan: rent skärt missförstånd mitt sätt at utrycka mig är vel ibland...hrmmm...ja lite dåligt...

kokos: nej jag vet. det är ju det jag säger, jag är ta-mig-faan helt skadad i knoppen
    fört ville jag inte ta testet sen nu är jag som besatt av att man inte kan lita på det utan har en falsk förtröstan. Och eftersom jag är en otursdrabbad människa så kommer ju jag självklart tillhöra de % där resultatet var felaktigt

snartis: så klart att man inte kan oroa sig för allt. MEn var inte orsaken till att göra nuppet att man oroade sig och ville ha svar? om man inte oroar sig alls så behöver man vel inte ens ta det testet? eller?

• Lapinette

Kanske ska se det positiva med att inte bli gravid - har mycket mindre saker att oroa mig för!

• Liten med Mindre

Kom fram till igår att jag försökar pusha på maken att ägna sig åt mer fysisk träning. Och han försöker få mig att ägna mig åt mer psykisk träning och positivt tänkande.

Törs jag säga att ingen av oss är speciellt framgångsrik i våra pushanden? Alldeles för envisa båda två, för att lyssna på någon annan och ta till oss. Suck!

• _koko_

storasystern - ah, det kan jag tyvärr inte hjälpa till med. ;)

fruL - jag tycker också att jag är en otursförföljd människa, men egentligen - vi älskar och är älskade, vi är trygga och har goa vänner, och vi är så jävla snygga ju!!

Tänk på att väldigt få gör inlägg i forum när allt gått bra, för då behöver man ju ofta inget stöd! Jag får för mig att ingen med endo kan få barn på egen hand eftersom alla på FL verkar ha problem med den biten - men det är ju långt ifrån en spegling av verkligheten (i så många avseenden)!

:p

• nu är jag fruL

puss på dig min lilla kokos

det är så skönt med dig och jag blir ständigt påmind av dina inlägg varför det är som jag tycker så himla mycket om dig
    puss

MEn detta betyder inte att du fått mig att sluta nojja och ha panik nej du gumman så lätt går inte det
    har fortfarande ren och skär panik

• Snart så....

Frullan, vi var oroliga och tog testet MEN hade pratat igenom det innan, hur vi skulle ta provsvaren. Om allt såg "normalt" ut så skulle vi inte gå vidare.

Ni hade ju bestämt att inte göra testet från början och så i efterhand så kanske det hade varit bättre för dig? Då hade du inte behövt må som du gör nu och vända och vrida på siffrorna?

• _koko_

fruLlan - Det är ok, noja på du, boris simmar omkring därinne lyckligt ovetande. Har du berättat om dina tankar för maken din? Han kanske kan banka lite vett i dig? :D

mindre - att ni är medvetna om det är ju ett steg i rätt riktning. :)

• Snart så....

mmmm nu har vi fått avfirningstårta för 2 kollegor som jobbar i receptionen. Trist en tjej har jag jobbar ihop med i 5 år och är i samma ålder som mig.

• Oms

snartis o frullan... var äääär ni *kikar runt bland alla gravida, aladåber pappersmuffande brudar*

vi har en fråga ang träff i "den andra tråden" ;)

• Snart så....

Nu har min kollega som ska sluta frågat om jag är gravid :D :D
    Hon var den första att våga.....
    Hon tyckte det var superroligt och berättade även att de försökt i 1 år utan resultat.
    Hon ville gärna ha massa tips så vi får höras på mailen. Hahahha ja tips kan jag ge i massor från tråden :D

Svar på tråden När märker man av det?