• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Hehe, hon kanske tänkte att det inte spelar nån roll om du blir arg eftersom hon ska sluta. ;)

Hatar att ha 100 småsaker att göra som jag har nu!!! Får inget klart känns det som, bara duttar här och där... och stressad för att jag ska glömma hälften... Måste bli bättre på att skriva ner saker...

• mugglesfan

Min (manliga) jobbarkompis som varit på semester en vecka kom tillbaka idag och grattade mig (han hade hört från chefen). Sedan på lunchen frågade han hur länge vi försökt! Jag blev lite paff - sånt kan ju vara lite känsligt. Men jag tycker ju nu för tiden att 5 mån är ganska lite så jag sa som det var. Men det kändes som att sånt får man nog vara lite försiktig med att fråga...?

• mugglesfan

koko: mitt liv styrs av påminnelser om möten och "taskar" (inte taskar Nenne!) i Outlook... Jag skulle inte klara mig utan dem, kommer inte ihåg ngt nuförtiden. Alzheimer light... el kanske snarare heavy

• Liten med Mindre

Åh, hatar också att jag alltid har en miljon småsaker att göra, och aldrig får göra något klart.

Började med "Tasks" i Outlook, men det fungerar bara för vissa saker. Nu har jag lärt mig att inte störas när påminnelserna poppar upp. :(

• Liten med Mindre

Ibland tror jag att jag har ett manligt sinne - hatar att ha flera bollar i luften, som ju kvinnor ska vara bra på. *muttrar*

• _koko_

muggles - Skulle få lägga upp taskar hela tiden isf, men det kanske är det jag måste börja göra...

Hahaha, "taskar"...

wii, nu är mitt jobb klart äntligen! Då ska vi se hur det gick...

• mugglesfan

koko: är det ett "bygge" (en build) du gjort som är klart el? /nyfiken

mindre: man har ju lärt sig snooza "taskar" så nu får man snooza mest hela tiden

• Snart så....

Jag kan inte använda mig av "taskar" allt som jag gör tar tid och då måste jag boka av i kalenderna istället. Bra för då kan man inte bli inbokad på möten osv om det är en sak man verkligen måste göra tex viktigt offert

• Snart så....

koko, hon hade misstänkt det en längre tid och nu vågade hon fråga för hon skulle sluta
    Alla hennes "vanliga" kompisar hade gjort barnfrågan till en tävling om vem som blev gravid först. Hon klarade inte att prata med dem så nu blev hon väldigt glad att hon fick maila mig massa frågor istället :D

• sweetstreet

Moahahahahahaaa!! :D :D :D :D :D :D

"Snoozar taskar"!!!!!! :D

Gillar uttrycket!!!!! ;) Fast man får väldigt lustiga bilder som poppar upp i skallen!!!!! :)

Väckarklockor som går igång med alldels mystiska sorters "alarm".
    ;)

Svar på tråden När märker man av det?