• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • start september

Vår plan var att köra på direkt, fast det funkar ju inte så länge jag har kvar något gammalt i kroppen...

• Liten med Mindre

BRUNCH!

Nu är det bokat för 6 på Kung Carls Backficka, söndag 4 mars kl 12 (chansade på en tid). De ska ha pannkakor/våfflor enligt utsago, samt bufféalternativ som är mjölk eller vetefria.

175 kr. Norrlandsgatan 28

Bokat i mitt namn (och det är inte Mindre :) )

Hoppas att hon fick till allt rätt. Ingen aning om hur lokalen ser ut, om vi fick ett myshörn eller ej.

• _koko_

Gulle du mindre!! Vad roligt det ska bli!!!!! 12 är en bra tid, då hinner även vi från förorten vakna. :)

• Snart så....

Jättebra Mindre, kl 12 är en bra tid :)

mmmm buffe....blir hungrig igen trots att jag ätit god paj :D

• mugglesfan

Jag vill också med på buffé och äta pannkakor (jag älskar pannkakor, men våfflor går också bra om det inte finns pannkakor).

• mugglesfan

Såg ni att det inte blev en glad flirtgubbe där fast jag har punkt efter slutparentes. Mysko - ibland blir det det, ibland inte. I-landsproblem?

• mugglesfan

Sept: jag hoppas din kropp snart fattar att det inte blev ngt och du kan köra på som vanligt igen! Vore bra om du fick lite svar från ditt VUL.

• Snart så....

mmmm pannkakor med sylt och grädde

• Liten med Mindre

Ja - jag vet inte riktigt vad tjejen svarade ja på, våfflor eller pannkakor. Så vi får väl se.

Ska nog minska ner på chokladen och godsakerna tills i helgen, så att jag blir riktigt sugen. Har varit väldigt generös sista dagarna. Typiskt PMS-symptom för mig. :(

• Snart så....

Mindre, men du äter väl inte så mkt godis?

Svar på tråden När märker man av det?