• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nenne78

MIndre
    har det inte börjat än? Utan bara droppelidropp??

• nenne78

Mindre
    jag trodde att tanten redan var hos dig?

Apropå denna muppiga tant, jag har en visualiserad bild av denna tant och hon har en stor svart hatt och en röd kappa som är som en poncho (säkert någon obegriplig brosch på slaget). Som någon gammal syslöjdsfröken. *fnissar* Jag skjuter på'na med ärtrör precis nu från fönstret.

• mugglesfan

YES, nästa helg ska jag testa westerridning - ska bli skitkul! JIIIHAAAAA! Jag har inte ridit (på hästar ) på flera år. Sist var det väl en tur med islänningar.

nenne: jag känner mig som värsta experten, herreguuud vad man lärt sig mycket i denna tråd! bättre än all sexualundervisning i skolan. Ngn borde plocka all kunskap som finns samlad här och sammanställa en FAQ...

• mugglesfan

nenne: FNISS! Fan du är för kul - då får kika in här oftare.

• mugglesfan

Nu måste jag iväg. Jag kikar in senare ifall det har kommit några roliga besked...

• nenne78

mugglesfan
    *tihi*

westernridning låter ju hur kul som helst JIIIHaaaaa!! *galopperar iväg på kontorsstolen, klonkar över tröskeln och försvinner i solnedgången*

• nu är jag fruL

Min fråga
    HUr vet ni att det är 2,5mm som är gränsen jag hittar inga siffror alls. vad har ni fått det ifrån?

• Liten med Mindre

Nenne - nejdå, inga floder än. När det droppar så här så betyder det vanligen att hon kommer ordentligt på torsdag som vanligt (fast under hösten varierade det med fredag och lördag, med droppstart fredagen till tisdagen innan.)

Jag är lite komplicerad. :D

Nu ska jag snart droppa av till cyklingen - den andra sorten. Säkert lugnt och skönt när det är sportlov.

• Liten med Mindre

westernridning - coolt 8)

• nenne78

mindre
    aaha. Jo, så där har jag det med. Lite snigelspår som från lemlästade kryp dragna i sin egen rost. Men jag har ju blivit lite försenad eftersom hon aldrig dök upp på riktigt (precis när man lade ner AK5:an) förrän 5 dagar senare än vanligt och jag har ju några dagars längre cykel än du. Så jag blev lite chockad att duich frejis redan ska BIMa eftersom vi hade samtidigt förra gången (eller gången inann dess, eller var det gången innan dess...?)

Svar på tråden När märker man av det?