• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Vaddå - Nenne - har du inte plåtkoll på allas BIM??? :? ;)

Stora kvällskramar till er alla! Hem och älska med er!

• Bröllopstokiig

Hej hej

Gud vad roligt för dig Frullan med testet idag och att du fick se lille Boris!
    Underbart sen när sparkarna kommer, min bebis har hållt på i mer än 2 veckor nu, jag känner den varje dag. *LER*

Frejjan: Shit vad kul om det är plus, ärligt talat, tänk om du plussar, WIIEEEE vad roligt! Jag håller tummarna! Vill så att det ska vara din tur nu!

Nu ska Cicci hemmåt, vi hörs i morgon darlings. Ser fram emot brunchen, glömmt skriva det!

• nenne78

mindre
    hahah, nä jag erkänner...

hem och älska, bra genitiv! (eller initiativ, om man inte hängde med i mitt ytterst interna arne hegerforsskämt)

• mugglesfan

frullan: BM sa det när vi gjorde NUPP. Jag tror vi hade 0,9mm. Sedan är det bra om de ser näsben (Downsbarn har ju plattare näsa och nästan inget näsben) och skallen lite annat.

• sweetstreet

HAhahaha!!!! Muggles!!!!! :D :D :D :D

Jag är ju asiat (genetiskt) så jag undrar just hur ett ev framtida barns näsben kommer se ut!!!!! ;) :D :D :D
    Jag har ju även nu i vuxen ålder typ noll näsben!!!!!!!!!!!! :) :o

Hohohoho!!!!!!
    Kanske har jag en genetisk defekt?! Jag har ju mongolveck också!!!!!! :D

Så det har jag sagt till våra kompisars barn som har Down, att vi är "lika"!!!! :)

Hehe!!!!!

• sweetstreet

VÄLKOMMEN tebax FruLLis!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :) :) :) :)

Låter som du haft det häääärligt!!!!!!!
    Och grattis till Boris-titten! Låter underbart. man blir såååå avis.
    Men här lyser plusen med sin frånvaro tyvärr.
    Äsch, jag har nästan resignerat lite nu... Inget händer ju hur mycket man än försöker!!! :[

Aaaaarrrrgh!!!!!!!

Jaja, nu ska jag iväg en sväng. Tittar in igen senare för att se om Frejis kanske har ändrat trådstatistiken?!?! :?

• mugglesfan

Sweet: vår BM sa faktiskt att de tar hänsyn till om man är afrikan, asiat, el europé, just med tanke på näsbenet. De har väl tänkt på allt...

Svar på tråden När märker man av det?