• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Frejis

Muggles - finns det inte specialklasser för kvinnor som nyligen har fått barn på ditt gym? På SATS kan man i alla fall börja på sådant tidigast sex veckor efter förlossningen och bebben är givetvis med. Såg en liknande klass nyligen - jättemysigt!

• Frejis

Tankeöverföring :)

Har inte testat ännu (måste ju skaffa gravtest först), men varit på toa - motvilligt dock ;) inga spår av den röda ännu. Skitont i äggstockarna (växelvis) och mensvärk i magen som äntligen har avtagit.

Återkommer så fort jag vet mer.

• Moppy

Start sept - sorry missade ditt inlägg/fråga. Mitt HCG gick ner först när jag fick tabletter. Då sjönk det över natten fr ca 1500 till 50 och sedan snabbt ner till 0.

• Snart så....

Jag har sett såna klasser och tänkte nog försöka gå på det :)

frejis, spännande när har/hade du BIM?

• Snart så....

Promenader kommer nog blir största hjälpen till att gå ner i vikt, skönt att man får barn i "rätt" tid så man har hela hösten på sig att ut och knata

• Snart så....

Har fått vilka kunder jag ska ha i min nya tjänst JISSES snacka om att jag kommer få slita. Lite knäppt att få dessa överlämnade till mig under mars och se försvinner jag ett par månader senare.

• nu är jag fruL

Hejsan igen tjejer
    Cicci och nenne FAAAAAAAAAN vad jag blir avundsjuk Ska ni på metallica
    åhhhhhh
    mitt plan landade efter de släppts igår så jag kunde inte beställa. En kompis skulle försöka men han fick inga biiljetter så jag grät floder. FAAAAAN. Så om nån känner nån som har biljetter över så tänk på mig. Annars blir det svarta börsen.
    SÅ avundsjuk!

Kul med brunch på söndag. Vi får dock se om jag som vanliogt kommer senare pga av motionering av häst eller om jag ska vara hemma och motionera maken och staken
    nåja jag kommer iallafall. INGET kan stoppa mig. Saknar er alla.

Ihhhhhhhhh
    idag har vi tittat på Boris. Åhhhhh jag är kär i min lille krabat! Fyyyy vad han är underbar redan nu. Jag och maken blev helt till oss. Usch om siffrorna blir dåliga så kommer det bli super svårt att ta bort honom för vi har verkligen fäst oss vi honom.
    Nä vi kom så sprattlade han runt som en galning. Sparkade med benen, rullade runt, viftade med armarna och var helt till sig. Sen poff sa det bara så somnade han och förde upp handen så att det såg ut som han sög på tummen. Så otroligt häftigt.
    Men han vägrade att ligga så att nack spalten syntes bra. Så jag fick hoppa runt för att flytta honom och sen fick vi tilloch med gå en påromenad för att han skulle hamna i ett bättre läge. Så nu vet vi det. Boris kommer bli ett bestämt litet barn med egen vilja. Det syns redan nu

Cicci, vad häftigt att du börjat känna sparkar
    åhhhhh vad jag längtar efter den dagen.
    Men attans vad irriterande att din chef märkt av det. hade hoppats att det verkligen skulle choicka honom. Men som du säger när party galningen och storrökaren cicci lugnar ner sig så börjar ju även den mest blåögda att undra

moppy: usch uppfattar jafg det rätt att du fått ett till missfall
    lider med dig i så fall.

Mindre: nu får du sluta droppa

frejan låter spännande. äggis värk och mesnvärk är mycket bra tecken. Kniper tummarna.

Kokos
    Vad underbart oatt du kan vara med. Jag kan inte änka mig en brunch utan dig!

puuuuuus på er alla

• nu är jag fruL

just det snartis
    Hur var resultatet av ert CUB?

• Snart så....

Det var jättebra :D
    Smal nackspalt 1,1 mm och värdena var
    1:4000
    1:12000

Vad fick ni för värden på nackspalten?
    Härligt att se Boris vild och galen :D

Det verkar som vi alla kommer så vilda bebisar hahahah