• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Oh - glömde berätta om en liten incident igår. :)

När jag kom hem och fick lite uppmuntrande kramar från maken, så började han muttra och svära över en idiotisk kärring. Undrade lite vilken kärring som bråkan med honom i lokaltrafiken - tills jag insåg att han snappat upp en och annan term under sina smygläsningar i tråden (vill ju veta vad jag pratar så om). :D

• Moppy

Brudsommar: jag testade ju bara pluss ett par dagar i början av mensen, sedan minus direkt medan mensen pågick, så det blev ingen 'jobbig' omgång denna gång. Jag har slutat blöda och är inne i cykeln igen. Vi har inte pausat i verkstaden utan försöker bara fokusera på annat och låta 'experterna' utreda var problemet ligger. Känns så skönt att vara iggr med utredning så vi kommer någon vart!

• Storasystern

Hej Frullan! Välkommen hem!!! Kul att ni har haft det bra! :)

Frejis - det är så otroligt spännande!!! *håller tummarna i smyg* Keep us posted! :)

Vansinnigt dåligt med plus i tråden!!! :(

• _koko_

cicci - modigt! :) Men det är klart man ska chansa lite! Om inte annat kan det ju vara ett bra sätt att få igång förlossningen... :D

mindre - vad sa han egentligen?? :)

• Snart så....

hhahaha det är inte säkert om jag blir helt klar med bugdeten men hoppas på det :)

Jag kan oxå lördag om ni vill ändra?

• Snart så....

Oooohahahahah Mindre, jag skulle ha dött av skratt om jag hörde min sambo säga något om "kärring, aladåb" mm

• nenne78

CicciL
    aaah jag ska ockås på metallica! I like! *headbangar*

• Bröllopstokiig

Nenne, vad kul! Japp hjeadbangar och gör fingret

• nenne78

*glider fram på knäna och lirar luftgitarr*

jag tror inte vi fick så bra platser eftersom min man velade fram och tillbaka Men man hör ju i alla fall.

Moppy
    visst är det skönt att få släppa pressen ett tag och bara låta det bli som det blir (som man egentligen ahde hoppats att man skulle tycka i alla fall)

• _koko_

men shit vad puckad jag är - nu fattar jag också vilken kärring han pratade om... :D

Mindre kan ju inte på lördag, så jag håller på att försöka stuva om det andra i stället. Håll tummarna för att det går, annars får ni bruncha två dar i rad. :D

Svar på tråden När märker man av det?