• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Heeeeeeeej frullan gumman,

åhhhh vad jag har saknat dig

Låter som ni haft det helt underbart, förstår att du gärna stannat ett tag till :D

Härligt att få se Boris igen, vilken vecka är du i nu? *glömsk*

• Snart så....

Hmmm du är väl ca 3 veckor efter mig? v13?

Själv har magen växt på mig sista veckan så nu är det mammabyxor som gäller :D

• Liten med Mindre

Glömde nämna att det droppar vidare här. Rött. Lite skönt att i alla fall det är "som vanligt". Undrar fortfarande varför jag inte haft det minsta ont i brösten de sista två gångerna. :?

Ska boka gyntid i dag i alla fall.

BRUDSOMMAR! Om du har bråttom till toa på Cirkus - så är det bättre att springa över till Scandic Hasselbacken. Vi gjorde det i pausen. Köpte dricka och godis i deras reception, och använde deras toalett. :) Smidigt och inte dyrare än cirkus.

• Snart så....

Mindre, klokt att boka tid hos gyn, ni har ju försökt ett tag nu.

• nu är jag fruL

Mindre
    Neeeeej du ska inte dropppa
    vad trist. Du ska ju plussa! Men vad skönt med gyn tid! be dom kolla ALLT!!!!!

Snartis HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
    saknat dig med. Du ska med på söndag va???? Det ska bli så hiiiiimla kul att träffas igen. Puss
    Vilka skulle med? vapendragarna cicci och kokos också hoppas jag Mindre nån annan?

Vart och vilken tid?

Snartis: hmmm jag tropr att jag är i v 12, kanske v 13. Men det kan de kanske svara på idag. Kommer dock inte hinna in med rapport förräns sent ikväll efter stallet.
    Åhhhhhhh vad kul det ska bli att sniffa häst ikväll. Härstarna och ridningen har jag verkligen saknat!

Såååå du har bröjat med mamma byxor lääääskigt. Jag funderar på om jag ska föreslå lönesamtal med min chef snart för jag räknar med att det kommer börja växa rejält snart. Hur går dety för cicci? Hon är vel platt som en pinne fortfarande förstår jag. Lyckosten....

Hur mår du annars snartis, inget illamående?

jag märkte at mitt bäcken håller på att bli mjukare nu under resan. Jag fick jätte ont av att ligga direkt på sanden, det ar jag inte fått förut. Så saker händer onektligen med kroppen.
    ASnnars så har jag inte känt någonting. Har mått prima.

Vill verkligen inte börja jobba iegn. Fasiken vad jag ser fram emot mamma ledigheten, det blir minst ett år ska jag säga!

• Liten med Mindre

Hihi - nä Cicci är inte helt platt längre, även om hon säger att hon är liten. Och chefen har fått veta med, igår var det väl. Fast tydligen hade den slusken misstänkt något, så det blev väl inte den bomb vi hoppats.

• Snart så....

Självklart ska jag med på söndag :D :D
    Vet inte vilket ställe vi kom fram tid?

Japp det var knäppt att gå och prova men ATTANS vad skönt det är :D :D
    Mitt bäcken har oxå bråkat så nu är det inga trappor/promenader/klackar som gäller. Knatar runt i gympaskor på jobbet :)
    Efter jag fick ont första gången så sa det bara POFF om magen så nu är jag rund om magen

Åhhh sniffa häst, du kommer inte kunna ta dig därifrån på FLERA timmar

• mugglesfan

Hej frullan!!! Välkommen tillbaka! Gud vad snabbt de 3 veckorna gick!

Här har varit lite upp och ner men mest ner tyvärr - inga äkta trådplus

Vänner-fan och jag hade en mini-träff igår (lunch) så nu ska vi dra barnvagn ihop i höst! Hoppas vi får med oss några fler göteborgare till nästa träff!

• Snart så....

Annars mår jag bra, fortfarande nästäppa och måste äta regelbundet.

• Liten med Mindre

Pratade vi inte om brunch på Kung Carl? Kanske skulle kolla upp vad det kostar, boka bord, kolla tid etc...

Svar på tråden När märker man av det?