• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

höll på att få ett rejält utbrott på min dumma blonda kollega.
    Vi är 4 kort idag som svarar i telefon och vi får mixa lite med luncherna för att få det gå ihop. Då går subban på långlunch för att sola mm och säger att de får resterande kollegor klara(telefonen). Jävla egoist!! sola kan hon göra någon annan dag!
    Jag sa högt att jag iallafall tar kort lunch för att hjälpa till och att det hade ringt SVINMKT för hon gick tidigare.

• Liten med Mindre

Viftar lite på tårna.

Jobbar ju på en utvecklingsavdelning, så här travas det runt i bekväma tofflor.

Fast det är inte utan att jag känner mig lite slafsig ibland. Men, med mina fotproblem så är det väl bara att tacka och ta emot. :)

• Liten med Mindre

Idiotkollega du har Snartis. Precis en sån jag hade behövt för att få skälla av mig idag. Försökte hitta någon som mopsade sig på bussen eller i tunnelbanan - men idag var alla helt normalt trevliga. *muttrar*

• Snart så....

Mindre, du är så välkomen hit att skälla på henne :D :D :D
    Säg till innan bara så jag hinner plocka fram kameran

• Liten med Mindre

Suck - vet inte vad jag ska göra. Förutom perioden med magsjuka så är jag sjukt chokladsugen nuförtiden. :( Brukar ju inte vilja ha mjölkchoklad alls.

Att äta ännu mer mandlar kanske inte är bra...

Ska i alla fall till frisören ikväll. :) Ompyssling. Och har beslutat att när mensen kommit igång ordentligt så bokar jag tid hos gyn. Trött på att bara sitta och vänta.

• Liten med Mindre

Är det idag FruLlan kommer hem?

Hoppas att de har haft det bra, och att Boris hört sina första lejon ryta. :)

• BrudSommar2006

Mitt HB hade gått ner från 127 till 109 för ett par veckor sedan men nu när jag ätit extra järntabletter ett par veckor för utom Mitt Val så känner jag mig inte riktigt lika trött så det är möjligt att det har gått upp redan. Vänner-fan lyckades ju få sitt att öka igen med extra järn.

Är det inte upp till 7 som P-Glukos kan ligga på och vara bra? Jga har för mig att mitt hade ökat från 4,9 till 5,2 men det där varierar väl alltid lite grand? Det kan väl lika gärna ha gått ner till nästa gång?

• BrudSommar2006

Mindre, bra beslut, gå och kolla dig, varför vänta i onödan när man inte behöver! Om allt visar sig vara prima får du väl tjata lite på mannen sedan då. Men det kanske inte ens behövs tjatas när han ser att du varit och kollat dig, vem vet!

• BrudSommar2006

Jag skulle gärna äta choklad förresten men är rädd att jag ska få halsbränna. I går åt jag en semla, fast jag skrapade bort grädden, jag tycker inte om vispgrädde något vidare, men jag fick ordentlig halsbränna i alla fall, det måste vara mandelmassan. Vet inte riktigt vad det är i den som kan orsaka det, måste läsa på bättre. Har ju läst att man ska undvika fet mat, stark mat och apelsiner men att ett par mandlar kan motverka. Glass går däremot jättebra, stor tur!

• Snart så....

Jag har oxå en gedigen tjock pärm som jag får släpa med mig när jag ska till BM.

Måste ha tur men mitt blodvärde var 131 från början men steg till 139 :)

Svar på tråden När märker man av det?