• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Brudsommar - det är HÖG musik på Rhapsody på Cirkus.

Jag var den enda i mitt sällskap som hade öronproppar med. Fick hålla hårt i dem. Fast då satt vi långt fram på parkett. Kanske skillnad på andra ställen?

• BrudSommar2006

Iiiihhhh, Mindre, vad göra, linda in magen i bomull??

• Liten med Mindre

Sittunderlag på magen? :) Jackan i knät så syns det inte.

• BrudSommar2006

Kan ju se rätt kul ut ja, med ett sittunderlag virat runt magen! Men inte kan det väl vara farligt för det lille att gå dit?

• mugglesfan

BrudSommar: jag tror inte det är farligt, det blir ju väldigt dämpat via magen och kläder mm. Men ta på dig en tjock tröja el nåt så du inte får en extra kick

• Liten med Mindre

Brudsommar - ni fick ju biljetterna. Känns det jobbigt att vara där är det ju bara att gå er väg. Lider inte du så klarar sig nog pyret också.

(Vi hade i och för sig jackorna i knät ändå. Orkar inte stå i garderobsköer.)

• BrudSommar2006

Ja det får ordna sig. Nu är det strax eftermiddagsfika. Ska man ta äpplet som ligger här på skrivbordet tro eller gå och införskaffa något onyttigt som man inte borde äta och som antagligen ger halsbränna. Hm, svårt val...

• Liten med Mindre

Hmm...tog både äpple och vanlijyoghurt med muesli. Och funderar på något mer..

Matvrak :)

• Bröllopstokiig

Nu blir jag med sugen på något!
    Negerboll mmmmmm eller spenat mmmmmmmmmmums! Fast det är ju inte lika enkelt att fixa

• Snart så....

Hua vad mkt jag har haft att göra :(

Nu ska jag unna mig en fika, haha vi har massa produkter kvar sen i fredags så ska ta lite blåbärssoppa :)

Svar på tråden När märker man av det?