• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Normalt hbg är 120, kom jag på nu

• BrudSommar2006

Vi ska på whiskyprovning nästa vecka, en sådan där boxexperience-upplevelse, undrar vad de säger när en gravid kvinna kommer dit och bara luktar på whiskyn...

• Snart så....

Cicci, lika blodtryck som jag har, hmmm undra om de gör något om man har för lågt blodtryck?
    Jag går i slitna gympadojjor på jobbet och det har hjälpt att få bort mitt onda väldigt mkt. Kanske du borde testa i några dagar när det är som värst??

• mugglesfan

Haha, Cicci i slitna gympadojor på jobbet - vilken syn! Slitna gympadojor och snofsig kavaj!

• mugglesfan

Nä nu ska jag ner i receptionen och se om Vänner-fan har dykt upp!

• BrudSommar2006

Cicci, har du inte fått kopior på alla papper i din journal? Jag har allt hemma så jag kan kolla vad de skrivit och vilka värden jag har. Det enda knepiga är att komma ihåg att ta med sig mappen varje gång man ska till MVC.

• Bröllopstokiig

He he Muggles.... jag har curlingkängor på mig, det är iaf inte högklackat, men gympadojjor kommer jag inte ha på jobbet, hur ont det än gör... vi har dresscode här och det går inte ens journaliseterna runt i.
    Men i mina ögon kan det var lite fräsigt med gympaskor till ksotym...

• Bröllopstokiig

Brudsommar: Jo jag har alla papper här med mig på jobbet. Vad det ngt särskillt jag skulle kolla på?

• Bröllopstokiig

Oj, nu såg jag, jag hade bara 112 i HB, förra gången hade jag 123 alltså det normala...P-Glukos har ökat från 5,7 till 6,2, men jag vet inte om det är bra eller dåligt?

• Snart så....

oj 112 är väldigt lågt

vi har oxå dresscode men bara när vi besöker kunder. Jag går nästan alltid runt i högklackat annars men nu går det bara inte så det får cheferna helt enkelt ta.

Svar på tråden När märker man av det?