• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nenne78

Hur länge ska du äta penicillin?

• nenne78

får man inflamation pga MF eller vad kan orsaka det?? *frågvis*

• Thailands brud

Min inflammation orsakdes pga en lång tid av provokationer för att framkalla missfallet, en misslyckad skrpaning, alltför många som pillade i mig och otur helet enkelt. Dessutom låg rester kvar i6 veckor som ruttnade.

• Storasystern

Thailandsbrud - det låter verkligen helt vansinnigt att ingen läkare har sett var det är om är fel förrän nu!!! Svensk sjukvård.... :(

Page - fy f*n vad det låter skönt! Sååååå avis. Synd om din stackars man bara... :(

Har äntligen kommit ut celibatet och hittat min böj. Alltså verkar det som om något funkar trots allt! Skönt! Tvingade den stackars mannen att ha 6 både igår och imorse för att ta igen en veckas celibat! ;)

• sweetstreet

Thailandsbrud,

Uach jag tycker verkligen att du verkar ha drabbats så hårt! Men nu hoppas jag verkligen att du blir bättre och att du även kan komma över din "oro" och våga lita både på din kropp, men kanske framförallt på sjukvården, igen. Så du vågar dig på att försöka igen. Jag förstår om det kommer ta lite tid innan ni känner er redo igen, men hoppas som sagt att ni hittar tillbaka igen! :)

Stor kram!

• sweetstreet

Syrran,

HÄRLIGT!!!!! :D :D :D :D

Låter super! Både med böjen och med 6:et! :)
    Så nu gissar jag att det "bara är att köra" som vanligt igen eller???
    Ska du få annan medicin nu eller hur var det?

• Vänner-fan

Skickar några sympatikramar till Thailandsbrud! Lät verkligen hemskt det du fått vara med om!

MUGGLARN,
    har svarat på ditt mail. Vill bara kolla så jag verkligen vet vart jag ska (jag och guldfiskarna har väl ungefär samma lokalsinne egentligen). Vore kanon om du hann läsa det och svara innan vi ses imorgon! Annars frågar jag mig fram, no problem! Ska bli kul!

Kram till er andra! Hinner inte skriva mer just nu!

• start september

Tillbaka efter skön helg i Sälen!!

Thailandsbrud - vad skönt att du äntligen fick bra hjälp. Stor kram till dig och hoppas att du piggnar till snart!

Sweet - dumma tant! Så onödigt. Kram till dig också.

Page - kul att du tittar in! Håller en försiktig tumme!!

Själv är jag mör efter en helg i backen. Tyvärr testar jag fortfarande positivt, nu har det gått 19 dagar efter BIM då troligen även den tidiga MF hände. Lite läbbigt att det kan vara så. Jag har blött ganska mycket i helgen, det känns som att ansträngningen (otränad dumbom tror att det funkar att köra som en tok ändå), men det hjälpte inte för att få ner nivån ännu i alla fall. Jag fick inget svar innan helgen på mitt HCG som jag lämnade i torsdags. Hoppas jag får veta något imorgon.

Nu ska jag krypa i säng!

• sweetstreet

Å september,
    hoppas verklgien du får svar snart så du slipper gå och fundera och ev oroa dig! Skönt ändå att du haft en bra helg i Sälen!! :)

Svar på tråden När märker man av det?