• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Cicci: varför just rödhårig?? Har ni anlag för det eller?

Sweet: bra att du inte känner dig deppig! Men vad tråkigt att tanten hittade dig ändå!!!

• Bröllopstokiig

Min make har rött i skägget, det är det ända... ingen fara. Men jag har en "fobi" ag detta sen jag var liten, att rödhåriga ungar är fula, tråkiga och retsamma.
    Tänker på Madicken och hennes klasskompis, kommer inte ihåg vad hon hette, men rödhårig det var hon!

• mugglesfan

Lappis: jag förstod det så jag svarade inte först men sedan fick du ju inga tips från stockholmsbönorna, de slöfockarna

• Lapinette

Cissi - vi hade världens sötaste rödhåriga lilla tjej som brudnäbb på vårt bröllop. Hon har rött, superlockigt hår, verkligen annorlunda men hon är bedårande. Det är min mans näst största kärlek (jag är STÖRST! ) och hans brorsdotter.

• mugglesfan

Oj, jag hade morotsrött hår när jag föddes (skitfult) men det gick fort över. Min man har mer rödbruna anlag (brunt hår, lite lite rött i skäggstråna) så risken är stor att det blir en röding! Jag tyckte Felix var ett fint pojknamn men mannen tyckte att risken att han ska bli mobbad och kallad Ketchup i skolan är för stor.

• Lapinette

Ja du vet, här i Stockholm verkar man sluta arbeta vid 15-tiden på fredagarna. Själv sitter jag kvar och sliter = kollar på en weekendresa i maj (men det ser åtminstone ut som jag jobbar ).

• mugglesfan

Cicci: det är bra att du vänjer Pick*n vid alkohol redan nu så han inte får en chock när han blir 15 och ska ut och supa för första gången Då är han redan van...

• mugglesfan

Ahaa, ännu en fördel med att bo i Hufvudstaden?! Hmmmm.... kanske skulle fundera på att flytta dit?

• Lapinette

Hi, hi...kom ketchup så går vi!

Jag tror att chansen till ett blondt eller rödhårigt barn för oss är ganska så liten men man vet aldrig. Min moster är rödhårig och min morbror blond...mamma blev brunett. Jag är har mörbrunt hår och bruna/gröna ögon och mannen är näst intill svarthårig och bruna ögon. Skulle vara skumt att då få en lintott....fast man vet ju aldrig.

• Bröllopstokiig

ha ha ha Muggles! Fan vad kul, jag garvade rakt ut.... kul make du har....

Lappis: En av mina kollegor är jätte vacker och har rött hår, det är jätte fint på henne, så jag är inte rabiat vad gäller detta. Men det är som sagt en "fobi" sen barnsben... att jag skulle få en med eldrött hår, blå ögon o retfull... ja ja

Svar på tråden När märker man av det?