• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Det är inte så hemskt. Har ätit middag och tittat på en film tillsammans. Men min man blir så lättretlig när mamma är i närheten. Han tänder till mycket snabbare och höjer rösten stup i kvarten. Sen så blir det ju så att vi aldrig hinner gå igenom de saker som vi borde lösa/diskutera eftersom hon är med hela tiden. Oj, hur kommer det bli den dagen man har barn?

• Thailands brud

Hej tjejer!

Nu är jag hemma igen! Blev inlagd i onsdags efter besök på akuten. Träffade en underbar utländsk läkare som direkt sa närjag berättade hur jag mådde att "du har rester kvar som måste ut NU!". Legat inlagd sedan i onsdags med intravenös anitibiotika pga en ny livmoderinflammation, opererades igår och där var MYCKET rester kvar som vuxit sug fast i livmoderkanalen och ruttnat där. Inte konstigt att jag mått så fruktanvärt dåligt i 6 veckor o aldrig slutat blöda... Mår fortfarande lite skit efter narkosen o är trött men känner mig redan mkt fräschare o plattare om magen.

Nu är jag hemma igen som sagt med penicillin kur á la enorm

• nenne78

åååg huvaligen thailandsbrud, det där lät otäckt! Skönt att det i alla fall bara kommer att bli bättre fr o m nu. Skickar lite styrkekramar!
    Nu måste jag läsa ikapp lite...

• nenne78

lägger in ett inlägg om rödhåriga barn - jag tror att det är en stark gen men jag hoppas att mina barn slipper. Nu är ju jag inte såå rödhårig men har hud tålig som filodeg och kritvita ögonfransar. Inte så snyggt och inte heller särksilt praktiskt i solskenet. Brände mig lite på axlarna när sweetie (??) skrev om solen... Men min syrra har fått två superrödhåriga barn och min brorsa är Boris Becker upp i dagen, så jag är beredd på det värsta, om det nu ska vara så illa.

• nenne78

uuhuuuuu sweetan, vad tråkigt! Satans kärring som inte fattar när hon är oönskad!!!!

• Page

Halla alla!

Har inte last nagot fran de senaste dagarna men jag ser att Sweet har fatt ett forhatligt besok. Fy och fy och fy! Nar ska det fungera egentligen, fragetecken. Hoppas att du inte ar allt for lag Sweet!

Thailands brud, Vilken pars! Skont att de har tagit bort allt det som inte skulle finnas kvar! Krya pa dig!!!

• Thailands brud

Tack för alla krya på hälsningar Känns skönt att äntligen ha fått till en lyckad operation o hoppas att jag slipper bli inlagd en fjärde gång..

Ingen bebis på ett halvår misnt nu bara

• Page

En uppdatering fran semestern.

Bild>

En rodnast Page med matsvullen mage spejar ut mot det glittrande havet. Det regnfuktiga haret fladdrar latt i den varma vinden. Bakom ser man massor med grona vaxter och palmer. Man kan ana att kvinnan pa bilden ar latt berusad eftersom hon har ett faningt leende.

Min tant ar fortfarande forsvunnen. Har hon antastat Sweet i stallet!

Ha det bra!

• Page

Jag har inte klurat ut hur man gor fragetecken an men ni kanske forstar var det ska vara en fraga.

Min man har feber och ligger och vilar pa rummet sa om det haller i sig kikar jag sakert in nat mer. Skriv garna med versaler om det finns nagot mycket viktigt att beratta, da har jag kanske en chans att uptacka det!

• Izzie

Trist Sweet & Lapinette med tantjäveln!
    Det var värst var den satans tanten ligger i. Nu får hon allt lugna ner sig ett tag!

Thailands brud - fy då, det lät verkligen inget vidare. Skönt att du åkte in till sjukhuset. Hoppas allt går bra nu och att du snart är pigg igen. Kram!

Page - vad skönt det låter med lite härlig sol o värme! Är porrbikinin invigd? Skumt att tanten fortfarande inte kommit. Du tror inte att det kan vara något där? Vet att du testade minus innan du åkte, men hormonivåerna kanske bara var för låga då???

Svar på tråden När märker man av det?