• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

koko: glidmedel kanske?

Snartis: nja, ung som du att ett glas rött hade varit gott en fredag. El till god mat på lördagkvällen. Men det går jättebra faktiskt. Jag brukar smutta och smaka en liten klunk, det räcker för mig. Och sedan dricker jag alkofritt bubbel el öl, det funkar hjälpligt. Bättre än mineralvatten iaf när man äter gourmetmat...

• Liten med Mindre

Koko - ni kanske får lära er att vara fingerfärdiga ett tag medan det är känsligt? Inte samma sak, men ändå. (Eller så är det det ni är nu.)
    En liten vibrerande kompis kanske... ;)

• mugglesfan

Tyvärr inte Lappis - jag kan inte Stockholm så bra... Vad gillar hon att göra då?

• sweetstreet

Lappis
    Vad gillar svärmo'n då??
    Alltså gillar hon shopping, eller museum, eller fika, eller konserter eller vad???

Allt beror ju på vad hon tycker om att göra?? Och även på väder. Har förstått att det är rätt kyligt i Stockholm nu va??

• Bröllopstokiig

Jag är här nu.... jag har haft avtackning av en av cheferna nu så det blev ett långt avbrott och jag drack vin, riktigt så klart! Mmmmmmmmmm va gott! Chardonnay!
    Pick'n har inte sparkat på ett tag så han kanske fick sig en bläcka, ha ha ha....
    Nej då, det var bara 2 små munnar, men jävligt gott, det är ju fredag!

Jaha, jag ska med maken på AW jag. Sen ska han ut och äta middag med en kompis...

aj, Nu fick jag mig en poff igen.... Pick'n har nyktrat till gick fort.... han är inte som sin mamma med andra ord....

• Lapinette

Ha, ha ...muggles, jag tänkte nog att någon stockholmsböna skulle svara på den frågan. Min man har nämligen inte alls funderat. Själv frågade jag igår under middagen vad hon ville göra och fick en axelryckning. Började räkna upp museum (hon har ju varit här 2 ggr tidigare). Idag hittade jag brunsch med jazzmusik på Mosebacke som jag tror kan vara intressant. Hon gillar nämligen jazz.

• Lapinette

Cissi - låter underbart med sparkar!!!

• sweetstreet

På tal om vin kommer det DEFINITIVT att bli vin ikväll!!!!!!

Måste ju dränka mina sorger... ;)

Fast även om jag känner mig besviken (som vanligt när tanten kommer) så är det fortfarande inte alls sådär superhemskt som det var tidigare. Kaske är det för att utredningen är på gång? Vet inte. Men det känns iallafall skönt att det ju inte är fullt så deppigt som det varit förr.

• sweetstreet

Cicci!

Pick'n kasnke blev superglad av vinet!?!?!?!!? Började dansa??????
    Tänk om det är en liten "Travolta" där inne? :D :D :D

• Bröllopstokiig

Sweet, fan vad gla' jag skulle bli om det var en Travolta!! Hoppas han blir lika läcker med
    Jag vill inte ha en tråkig, rödhårig odansant unge....

Svar på tråden När märker man av det?