• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Ja, är man aspackad runt BIM så kanske man t o m kan förtränga att det är BIM . Jag hade nog tänkt att hålla upp en från mens till ÄL (precis som man gör när man äter bisolvon eller rr). Vad tror ni om det?

• Lapinette

En kollega som inte hade så lätt att få sitt andra barn hon och hennes man fastade den veckan då de lyckades. De verkligen rensade ur kropparna och då vips funkade det. Nu tänkte inte jag fasta men tänkte rensa lite alkohol ... om nu det går??

• Snart så....

Nu är omorganisationen helt klar på jobbet, 4 personer får/valde att sluta varav 1 får ett vik på 1,5 år.
    Sen ska vi anställa 3 nya personer samt er ersättare för mig

• Liten med Mindre

Så bra för mig då, att jag ska ut och ta en drink efter jobbet med en kompis. :) Länge sen jag gjorde något sådant. Vilken torris jag blivit.

Men nu är det andra bullar. Drink efter jobbet, singelresa till London och deltagande i bolagsstyrelser. :) Se upp livet - här kommer jag! :D

*i alla fall idag känns det uppåt*

Sen kan jag ju hoppas på både massage och vin till dopfikat imorgon (tror de hade vin på sitt förra dop). Och så är det disputationsfest (med vin) nästa fredag. Och brunch på söndagen...

Kanske skulle hitta ett vintillfälle i veckan också? Fast maken får nog inte veta om det...

• Snart så....

Det var så Cicci+make gjorde :D

• Liten med Mindre

Hmm...fasta. Undrar om det räknades att vi spydde som katter båda två runt ÄL? Snacka om utresning. :D

• Snart så....

Bäst att ligga i Mindre, du vet väl att du måste dricka lite även för mig?? :)

• Liten med Mindre

utrensning...

resningen var det lite trögare med...

• Snart så....

Var är Pages lista hon gjorde med hur man blir gravid???
    Kommer ihåg att Frullan åkte dig på nr8=boka resa till land man helst inte ska vara gravid i.

• Liten med Mindre

hmmm...om jag måste dricka för alla svampar som blivit gravida, kommmer jag nog inte ur sängen överhuvudtaget. Nä, bara för mig och Kräket i så fall.

Svar på tråden När märker man av det?