Hejsan tjejer!
Nu är jag tillbaka från Göteborg. Mina möten blev avbokade ett efter ett pga att kunderna satt hemma insnöade. Själv rullade jag tummarna på hotellrummet och gick runt och kollade i butiker, innan jag fick hoppa på ett 2 h försenat tåg hem. Phuuu. MEN det var fantastiskt trevligt att äta middag med Mugglan!!!!!
Tack för senast tjejen...
Jaha ni har diskuterat massor som vanligt, kul... Jag går in i vecka 21 i morgon, så Sweet har rätt, jag är halvvägs.
Magen har kommit lite på mig med, men jag är nog relativt "liten" fortfarande, men som jag har förstått det kan det hända saker över en natt. Tyckre det var så sist, då märkte jag verkligen att magen växt på 2 dagar.
Bebisen spakar och håller på nu, mest på kvällarna! Min älskade make fick känna en rejät Poff igår för första gången!!!
Så kul för honom! Själv började jag garva som vanligt, för det känns så sjukt!
Muggles och jag har en teori, som Mugglan kom med först, att den sover nog mest på dagarna, för man rör sig så mycket då... den blir liksom vaggad hela tiden när man går.... det är därför den sätter igång när man lägger sig i soffan på kvällen
Vad tror ni?
Diskussionen kring föräldrar ledighet har jag redan haft här så jag "passar" denna gången....
Mamma kläder behöver jag inte använda än, har inte gått upp ett smack i vikt. Galet! Väger lika mycket som jag gjorde för 8 veckor sedan, men man får se det som att man sparar pengar iaf. Det kan jag lägga på bebiskläder istället
Skönt att man fortfarande får maxtaket på 33 000 kr, jag blev lite orolig innan jag läst klart tråden och Vänner-Fan klargjorde hur det var!
Tycker det är helt rätt att de sänker för dem som vabbar!!! Det är så himla mycket mygel, särskillt på mitt jobb. Jag hatar oärliga människor, det är bara tragiskt att det ska drabba även dem som är ärliga.
Nu har man väl si så där 3 månader kvar att jobba
Om man räknar med att man har lite semester och så! Jag kommer nog gå vid midsommar
LÄNGTAR efter min bebis, men samtidit ska jag verkligen ta vara på den tiden jag har med min make nu. Och se till att han "gör" sitt vad gäller uteliv etc nu...