• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Lapinette,

vet inte men det känns som du sa inte som om det hänt så jättemycket nytt sedan FruLLis plussade i december?????

Inte efetersom både Septembers och Moppys plus visade sig vara "falska".

• _koko_

Skrev fel: "när jag INTE tog mer" ska det ju vaa...

Jag är faktiskt inte säker på att ens det hade hjälpt... Hon är speciell på riktigt den här tanten...

Lapinette - Har inte hänt något på väääldigt länge, så listan ligger lite i träda just nu. Fast jag vet att det är några förändringar jag inte fått med (som jag bad om och sen inte hade filen tillgänglig för att uppdatera...).

• sweetstreet

Hur mår du annars Koko???

Blev magen värre efter besöket hos mormor, eller har ev magåkommor helt dränkts i psykisk utmattning???? ;)

• Lapinette

Så det är verkligen så tragiskt som jag trodde...tänkte att jag hade missat någon nyhet under min semester. December var verkligen en lyckomånad med många plus och sen....icke sa nicke. Gällande listan var jag mest nyfiken för att kolla i vilken månad alla som lyckats var i.

• sweetstreet

Aha!!!

Ja du Lappis, jag har inte full koll alls, men tror att Cicci strax är halvvägs, Snartis ligger väl något efter henne och FruLLan fick ju till det runt nyår så hon borde väl vara i ca 2:a el 3:e månaden kanske??? Är totalt kass på att räkna veckor.

Brudsommar och Vänner vet jag inte riktigt hur långt gångna de är, men har för mig Brudsommar ska ha barn någongång i vår???

• sweetstreet

Ja lika ljus avslutning på förra året lika svart har början av detta året varit för oss i tråden. Iallafall om man ser till "plussare". :(

Trist...

Men man får försöka se det som att statistiken faktiskt bara kan bli bättre nu väl?!

Haha klämkäck, JAG?!?!?!?!
    Näe, vadå nu fattar jag inget.... :? :? :?

• sweetstreet

Å usch idag har jag ingen lust att jobba.

Men har ganska mycket att göra så jag borde verkligen.
    Hm! Varför är vissa dagar så tunga medan andra går i ett huj????

• _koko_

sweet - den blev inte bättre iaf... Men så mycket sämre blev den nog inte heller.

Nu måste jag dra, som vanligt. Är bortbjuden på middag, så det är ju trevligt, men hade gärna stannat en stund och snackat med dig sweet. :)

• _koko_

(fast jag har inte b****t sedan i söndags, och det är ju inte så bra...)

• sweetstreet

Ha en trevlig kväll Koko!!! :)

Svar på tråden När märker man av det?