• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

nädå Sweet, är här :)
    ringde och snackade gojja med min svägeska, hon har bara 6 veckor kvar till bebisen kommer :)

• viktualia

sweetstreet - eftersom det pågår TOTAL babyboom runt omkring mig, jag snart fyller 30 och tankarna finns - så är ju frågan aktuell.. även om jag fortsätter med mina kära piller...

• Lapinette

Sweet - förstår precis hur du känner. Bara några dagar sen jag var där och försökte vara klämkäck och förtränga att det faktiskt var BIM på gång. Sure, det funkade...NOT! Jag säger bara lycka till och kniiip!

• Lapinette

Instämmer med tidigare talare - vi behöver verkligen ett plus på tråden!!!

• sweetstreet

Oooooojjjjj!!!!

Nu blev ju pressen inte direkt mindre!!!!! ;)

Men visst ska göra mitt bästa..... Men trots allt mitt dumma enfaldiga hopp, så måste jag säga att jag nog innerst inne inte tror att det är något. Så bli inte alltför besvikna tjejer ifall jag meddelar tantbesök inom de närmsta dagarna.

• sweetstreet

Tack ändå för att ni hoppas åt mig! :)

Sådant värmer ju ändå. Särksilt som jag vet att ni finns kvar här och tröstar efter ev tantbesök också.

• sweetstreet

Snartis!!!
    Oj!!!! Det är ju jättesnart som din brorsa och hans fru/tjej ska få barn! Skoj!!!! Gissar att det är rätt mycket barnprat när er familj ses nu va+! ;)

• Lapinette

Den här plus och minuslistan vi har är den uppdaterad på sistone? Fast å andra sidan det har ju inte hänt så mycket här inne på ett tag.

• _koko_

sweet - det hade varit helt ok om hon blivit ledsen, men hon blev bara arg och stött... Hon tar det som en personlig förolämpning att hennes mat inte "duger" åt mig...
    Hon fick till och med i mig glass med kex (BÅDE mjöl och mjölk), och när jag tog mer sa hon att hon nog såg på mig att jag ville ha mer. Så det var bara att ta lite till och hålla god min. INGEN förståelse för att jag gör detta för att må bättre... Ni som tycker att jag borde ha varit stark och sagt ifrån - jag förstår er, men ni har inte träffat henne.

Det har faktiskt varit jättejobbigt och är fortfarande. Vet inte hur jag ska orka hälsa på henne igen.
    Men jag är en skicklig skådespelare, för hon tycker säkerligen att vi har haft det fantastiskt bra...

• sweetstreet

Ojojoj Koko!!!!

Vilket drama!

Jaja det var ju bra att hon tycker det varit en trevlig påhälsning trots allt. Men trist att du känner dig helt slutkörd.

Kanske måste du säga till henne nästa gång att du är !allergisk" mot mjölk o mjöl??? Ibland kan det hjälpa. Folk brukar ha mer förståelse för allergier än att man "bara" vill hålla en viss diet...

Svar på tråden När märker man av det?